Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 46 800 litri (adica 238 000 lei) si cantitatea maxima 93600 litri (adica 468 000 lei)
Detaliu pentru invitatia numarul 340087
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340087/27.11.2012
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima46 800 litri (adica238 000lei) si cantitatea maxima93600 litri (adica468 000 lei)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - CENTRUL JUDETEAN VASLUICod fiscal: 20720359, Adresa: STR. CUZA VODA, NR. 41, LOC. VASLUI, JUD. VASLUI, Vaslui, Telefon: 0745226340, Fax: 0235318503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima46 800 litri (adica238 000lei) si cantitatea maxima93600 litri (adica468 000 lei)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9360 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO92TREZ65623830120xxxxx, deschis la Trezoreria Vaslui. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE). Ofertantul are obligatia de a o prezenta scanata in SEAP si asigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original la sediul acesteia( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozi?iile art. 180din Ordonan?a de Urgenta nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situa?iile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizi?ie publica. Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situa?ia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic i?i are sediul socialcare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizi?iilor PubliceSe pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in condi?iile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situa?iile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizi?ie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare ter? sus?inator in parte.Persoanele cu func?ie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: 1.BOTEZ PETRU ? Director Executiv2.BUTNARU VASILE ? ?ef Birou Economic, Recuperare Debite3.DIACONU MIHAI ? Consilier Juridic4.ROSU CATALIN ? Responsabil Achizi?ii Publice 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare ter? sus?inator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informa?ii privind denumirea, adresa sediul, codul fiscal, obiectul de activitate, cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizorii trebuie sa detinacel putin 1 (una) statie proprie de distributie sau minim 1 (una) statie de distributiea a unui partener in MunicipiulVaslui si minim 1 (una) statie proprie a de distributiesau minim 1 (una) statie de distributie a a unui partener in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri- prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele de contact ale acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 09:40