Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 40320 litri (adica 193536 lei) si cantitatea maxima 52104 litri (adica 269337.6 lei), fara TVA
Detaliu pentru invitatia numarul 341829
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341829/17.01.2013
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima40320 litri (adica193536lei) si cantitatea maxima52104 litri (adica269337.6 lei), fara TVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, CENTRUL JUDETEAN CLUJCod fiscal: 20800954, Adresa: B-DUL MUNCII NR 18, ET1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-456454, Fax: 0264-456455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima40320 litri (adica193536lei) si cantitatea maxima52104 litri (adica269337.6 lei), fara TVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 337.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5380 ron, sau alte valute la echivalenta in lei la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO15TREZ21623830120XXXXX, deschis la Trezoreria Cluj Napoca. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE). Ofertantul are obligatia de a o prezenta scanata in SEAP si asigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original la sediul acesteia( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul socialcare sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor PubliceSe pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: Gheorghe Serbanavand functia de Director ExecutivMateiu Gabrielaavand functia de Sef Serv Economic, Recuperare DebiteCristina Barburavand functia de Consilier JuridicRemus Muresanavand functia de Responsabil Achizitii Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelormentionateSe va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii referitoare la denumirea ofertantului, codul fiscal, adresa, cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: - ca ofertantul sa detina cel putin o statie la nivel judetean, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 10:51