Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 31200 litri (163358.4 lei) si maxima 62400 litri (326709.68 lei)


Detaliu pentru invitatia numarul 346188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul judetean Maramures
Numar invitatie: 346188/30.04.2013
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 31200 litri (163358.4 lei) si maxima 62400 litri (326709.68 lei)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul judetean MaramuresCod fiscal: 20739190, Adresa: str. Victoriei, nr. 149, Baia Mare, Telefon: 0262.294932, Fax: 0262.294932
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice cantitatea minima 31200 litri (163358.4 lei) si maxima 62400 litri (326709.68 lei)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 358.4 - 326, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garantiei de participare: se solicita (conform art 43^1din O.U.G. 34/2006 actualizata)a) cuantumul garantiei de participare este de 6534 lei sau alte valute. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.c) Dovada constituirii garantiei de participare se face conform art 18 din H.G. 1660/2006, referitoare la transmiterea documentelor in format electronic.Garantia de participare se va retine sau returna da catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art 87-88 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278-1 din O.U.G. 34/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;a) conditionat, sau ;b) neconditionat. In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO15TREZ21623830120XXXXX, deschis la Trezoreria Baia Mare. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare , Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat ( Formularul 6 din sectiunea Formulare)Ofertantul are obligatia de a o prezenta in SEAP si sa asigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original si la sediul acesteia ( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar)pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/20062. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conform formular 1A3. Documente care demonstreaza neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-conform modelului din Ord ANRMAP nr 314/2010 ( Formularul 2)Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art 182 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una din situatiile prevazute la 69^1, art 180 si art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie, care semneaza documentele in legatura cu /sau implicate in procedura de atribuire a acordului cadru privind achizitionarea de carburanti auto pe baza de carduri, sunt urmatoarele: 1. Ioan Florin Urs- Director executiv2. Ioan Branzei - Director executiv adjunct3. Maria Vlad- sef SERD4. Domnica Ardelian - consilier juridic5 Ana -Maria Pataki- responsabil achizitii publice6 Liiana Crivat - consilier SERD7. Mihai Matyas - sef SACNDPASCMP 1. Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa onstanta competenta, sau echivalent, din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor.datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorSe va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea " conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii referitoare la denumirea ofertantului, codul fiscal, adresa, cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie carburant auto. Se solicita: - ca ofertantul sa detina cel putin o statie la nivel judetean, inclusiv in Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua alimentari pe bazade carduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer