Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburant pe baza de carduri valorice, motorina euro5 si benzina fara plumb - cantitatea minima estimata de 14.400 litri ( valoare estimata de 75.360 lei fara TVA ) si cantitatea maxima estimata de 57.600 litri (valoare estimata de 301.440 lei f


Detaliu pentru invitatia numarul 345809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APIA - CENTRUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 345809/24.04.2013
Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice, motorina euro5 si benzina fara plumb - cantitatea minima estimata de 14.400 litri ( valoare estimata de 75.360 lei fara TVA ) si cantitatea maxima estimata de 57.600 litri (valoare estimata de 301.440 lei fara TVA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - CENTRUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 20738852, Adresa: JUDETUL MEHEDINTI, LOCALITATEA DR.TR.SEVERIN, STR. CRISAN NR.87, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252.330056, , Fax: 0252/330237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice, motorina euro5 si benzina fara plumb - cantitatea minima estimata de 14.400 litri ( valoare estimata de 75.360 lei fara TVA ) si cantitatea maxima estimata de 57.600 litri (valoare estimata de 301.440 lei fara TVA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6.000 ron, sau alte valute la echivalenta in lei la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO70TREZ4615005XXX005186 deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin, cod fiscal 20738852. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 8). Ofertantul are obligatia de a o prezenta scanata in SEAP si sa seasigure de receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original la sediul acesteia (cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular F01;?Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular F02;? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006, -formular F05;? Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sauimplicate in procedura de atribuire sunt: Anghel Docea, Pantelimon Gheorghe, Ion Raicu, Roman Dumitru, Neli Badescu , Dumitru Vladuti, Radulescu Aurel, Golici Daniel, Badescu Carmen .Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69ยน, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - formular F04;? Certificat de atestare fiscala , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certficata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii referitoare la denumirea ofertantului, codul fiscal, adresa, cifra de afaceri, etc.Se va prezenta cifra de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita ca ofertantul sa detina cel putin 1 (una) statie de distributie in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri., Experienta similaraPentru demonstarea experientei similare se solicita prezentarea unei liste, cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin o livrare similara cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare., Informatii privind asociatii. Se solicita lista asociatilor si prezentarea contractului (conventiei) de asociere(daca este cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer