Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANTI
Detaliu pentru invitatia numarul 322422
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322422/21.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Catalin Gheorghian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANTI
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2200 lei, iar valabilitatea ei va ficel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: prezentare formular 7.2.2.12A - declaratiepe proprie raspundere privind eligibilitateacompletare formular 7.2.2.12B- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv certificate de la: - D.G.F.P. ? Administratia financiara- Primarie.Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 (formular 3)Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante referitoare la procedura de atribuire sunt - Romeo Caciuc-director executiv, Haiduc Stelu-sef comp. achizitii publice, Aparaschivei Teodora Anca - avocat.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006 (formular 2)Ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie.- Se va completa: Formular nr.7.2.2.12C Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straineDocumentele pot fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr.2 ? informatii generale .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita informatii cu privire la: - Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, lacategoria de produs ofertatSe precizeaza completarea formularului 7.2.2.12FLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- Lista statiilor de distributie de pe raza municipiului Botosani (minim o statie in municipiul Botosani) pentru cumpararea unei cantitati cuprinse in intervalul 1000 l ? 12.500 l.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 07:33