Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti


Detaliu pentru invitatia numarul 327803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 327803/25.05.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: 0241639595, Fax: 0241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in format electronic in SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti: Motorina Euro 5 sau echivalent (card) ? 25.110litri , Benzina Euro Standard fara plumb CO 95 sau echivalent (card) ? 16.517 litri, Benzina Euro Standard fara plumb CO 98 sau echivalent (card) - 4.000 l
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: - 4.500 leiPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul CERONAV: RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 Trezoreria mun. Constanta;In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2aDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2bCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul?.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent ? Formularul Anexa 2dDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cPersoanele cu functie de decizie din cadrul CERONAV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General: Dorel Popa- Director Logistica: Aleus Petrache- Contabil Sef: Nicoleta Bunea- Sef birou juridic: Eugen Radu- Sef birou achizitii: Cornelia Nistor- Sef serviciu administrativ: Daniela Tagare- Membrii comisiei de evaluare: Nistor Cornelia, Novac Virgil, Tagare Daniela. Membri de rezerva: Cristian Gabriela, Radu Costachi.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 precum si in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Persoanele juridice straine vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor prezenta cel putin un contract (sau parti relevante din contract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, au livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de 225.000 lei. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte., Ofertantii vor prezenta informatii privind numarul de statii teritoriale de distributie (de alimentare cu carburant) existente in reteaua proprie. Ofertantul trebuie sa detina o retea de distributie cu raspandire pe intreg teritoriul tarii si sa onoreze livrareade carburant auto pe baza cardurilor de credit la nivelul fiecarui municipiu din tara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer