Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti


Detaliu pentru invitatia numarul 346879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 346879/17.05.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti (documentele se descarca in format electronic din SEAP: www.e-licitatie.ro), Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213052831, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti: Motorina Euro 5 sau echivalent (card) ? 26, 310.00litri , Benzina Euro Standard fara plumb CO 95 sau echivalent (card) ? 14, 517.00 litri, Benzina Euro Standard fara plumb CO 98 sau echivalent (card) - 4, 800.00 litri
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4900 lei.Perioada valabilitate 60 zile de la data limita de depunere oferte. Daca se extinde perioada valabilitate oferta, perioada valabilitate garantie participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Atunci cand persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 deschis la Trezoreria mun. Constanta. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata. Atunci cand garantia de participare se constituie sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederi art.180 O.U.G. nr.34/2006? Formular 2aDeclaratie neincadrare in prevederi art.181 O.U.G. nr.34/2006? Formular.2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depunofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozite si taxe locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fatade bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini)- original/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute laart.180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare saualte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catrebugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catrebuget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiileprezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiileprezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de laautoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoanefizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de controlin ceea ce priveste ofertantul.Declaratie neincadrare in prevederi art.69-1 OUG nr. 34/2006- Formular 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta? Formular 2dPersoanele cu functie de decizie din CERONAV in privinta organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: - Director General: Ovidiu Sorin Cupsa;
- Director Comercial: Dan Pisica- Musat;
- Director Economic: Claudia Gheorghe;
- Sef birou juridic: Eugen Radu;
- Sef Serviciu Administrativ: Eugen Gheorghe;
- Sef birou achizitii publice: Daniela Tagare.Membri comisie evaluare: Daniela Tagare, Gabriela Cristian, Maria Iancu, Membri rezerva: Dumitru Enciu, Vasile Lepadatu.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederi art.180 precum si art.181 lit. a), lit. c)1 si lit.d) din O.U.G.34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Declaratia neincadrare in prevederi art. 69-1 O.U.G. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si decatre tertul sustinator. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor prezenta certificate/ documente care sa probeze ca au derulat in ultimii 3 ani cel putin un contract din care sa rezulte ca au furnizat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de minim 245, 000.00 lei. Aceste certificate/ documente vor contine informatiile prevazute la art 188, alin 2, lit a/OUG34/06 (beneficiari, valoarea, perioada, locul, daca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit).cel putin un contract (sau parti relevante din contract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, au furnizat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de 245, 000.00 lei. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte., Ofertantii vor prezenta informatii privind numarul de statii teritoriale de distributie (de alimentare cu carburant) existente in reteaua proprie. Ofertantul trebuie sa detina o retea de distributie cu raspandire pe intreg teritoriul tarii si sa onoreze livrareade carburant auto pe baza cardurilor de credit la nivelul fiecarui municipiu din tara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer