Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANTI


Detaliu pentru invitatia numarul 351671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU SPORT - COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV
Numar invitatie: 351671/01.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU SPORT - COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOVCod fiscal: 4696976, Adresa: BASCOV jud.ARGES, Bascov, Telefon: 0248236462, Fax: 0248236462
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BASCOV jud.ARGES, Bascov, Romania, cod postal: 117045, telefon: +40 0248236462, fax: +40 0248236462, persoana de contact: MIHAI BOTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL BASCOV, LOC. BUDEASA, JUD. ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: APROV CU CARBURANTI PT BUNA DESF. A ACIVITATII GENERALE A COMPLEXULUI
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 264 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500 lei , echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile si se va constitui prin : a)virament bancar in contul RO06TREZ0465005XXX006557 , deschis la Trezoreria Mun. Pitesti ; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari care se prezinta in original conform Formular Nr. 7 din sectiunea Formulare .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(sau cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) . Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei de participare se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la Art. 3 alin. (1) din Legea 346/2004 . Autoritatea contractanta va retine contestatarului , in masura in care Consiliul respinge contestatia , din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform Art.278^1 din OUG 34/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea , completata in conformitate cu Formularul Nr. 1 din sectiunea Formulare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din ordonanta, declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Nr. 2 din sectiunea Formulare . Se vor atasa : Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , in original , copie legalizata sau copie llizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011( formulare tip emise de autoritatile din tara in cazul in care ofertantul este rezident , traduse in limba romana in cazul ofertantilor straini), se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeia in care se prezinta oferta; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul? conformOrdinului 509/2011 ( formulare tip emise de autoritatile din tara in cazul in care ofertantul este rezident , traduse in limba romana in cazul ofertantilor straini)se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta; Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cuFormularul Nr. 6 din sectiunea Formulare . Persoanele implicate in derularea , organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : DUTULESCU GHEORGHE, director , BOTILA MIHAI , dir. adj, NICOLAU LIANA, sef serviciu contab , ZORILA IOAN, resp. achiz. publice , MOTESCU CRISTINA, membru comisie , TRUTA CONSTANTIN, membru comisie ; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform OrdinuluiANRMAP Nr. 314/2010 in conformitate cu Formular Nr.9 din sectiunea Formulare . Pentru persoane juridice romane , Certificatul constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011 ;informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane, Autorizatia de functionareoriginal, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea? copie conform cu originalul ?conformOrdinului 509/2011 , valabila la data limita pentru depunerea ofertei. Pentru persoane juridice /fizice straine , Autorizatie de functionare eliberata de organul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului original , copie legalizata, copielizibila cu mentiunea?copieconform cu originalul ? conformOrdinului 509/2011 , tradusa in limba romana , valabila la data limita de depunere a ofertei .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie de minim 280000 lei. In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economica fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala ., Bilantul contabil pe anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada experientei, in excutarea a cel putin un (1) contract de furnizare a carui valoare sa fie de minim 140.000 lei fara TVA, Lista principalelor lvrari executate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer