Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto - Benzina fara plumb (SR EN 228 : 2004)


Detaliu pentru invitatia numarul 321063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Jandarmeria Romana - U.M. 0260 Bucuresti
Numar invitatie: 321063/01.03.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti auto - Benzina fara plumb (SR EN 228 :2004)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJandarmeria Romana - U.M. 0260 BucurestiCod fiscal: 4192774, Adresa: Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.409.62.54, Fax: 021.319.14.13
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096254, fax: +40 213191413, persoana de contact: OPAINA Costel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 0260 BUCURESTI - str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, cod postal 013894, OPAINA Costel, tel. +40 214096254, fax. +40 213191413, e-mail: [email protected], [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto - Benzina fara plumb (SR EN 228 :2004)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti auto- benzina fara plumb Premium 95 (SR EN 228 :2004)* Contractul subsecvent nr. 1(3 luni) martie - mai 2012* Contractul subsecvent nr. 2 (3 luni) iunie ? august 2012* Contractul subsecvent nr. 3(4 luni) septembrie? decembrie2012NOTA: In momentul demararii procedurii, autoritatea contractanta are alocata suma de 179.000, 00 lei cu T.V.A. pentru achizitionarea cantitatii minime de 30.800 litri benzina fara plumb Premium 95 (SR EN 228 :2004), urmand ca diferenta pana la valoarea cantitatii maxime a acordului - cadru sa fie alocata prin dispozitii bugetare ulterioare.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 744 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara T.V.A. a acordului - cadru de furnizare, respectiv9.434, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile.Conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 4.251, 74 lei.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO14 TREZ 701 5005 XXX000 141 deschis la Trezoreria Operativa a sectorului 1.- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in original.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 4.717, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea fara T.V.A.a fiecarui contract subsecvent.1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.4. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 1din Sectiunea IIIIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica..Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 2din Sectiunea III .Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Observatie: -In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiCompletarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularulnr. 12 din Sectiunea III .Completarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formularul nr. 13 din Sectiunea III.Certificat constatator (in original , copie legalizata, copie conform cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (ex. -A.N.A.F.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator (in original , copie legalizata, copie conform cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale (ex. - D.I.T.L.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentdin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Persoanele cu functie de decizie persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Seful unitatii ? CORCODEL Marian2. Sef contabil ? Baltoiu Tudorita3. Adjunct al sefului unitatii ? JUNGHIE Sandu4. Sef birou Tehnic ? PREOTEASA Daniel5. Lucrator financiar ? BANESCU Daniela6. Consilier juridic ? BREBINARU Mihai Iulian Costel7. Ofiter auto ? ANGELESCU Constantin8. Ofiter auto ? BAN Valentin9. Ofiter achizitii ? OPAINA Costel In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrareacarburantilor auto.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraBilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani de produse care fac obiectul procedurii, Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii si asociatiiOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului, Cerinta nr. 3Fisa/fise de informatii privind experienta similaraPrezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor beneficiari privind furnizarea de benzina fara plumb Premium 95 (SR EN 228 :2004). Se accepta documente in copie. Dovada incheierii in ultimi 3 ani a unor contracte de furnizare benzina fara plumb Premium 95 (SR EN 228 :2004 ), a caror cantitate totala cumulata este egala sau mai mare decat cantitatea previzionata ce urmeaza sa fie achizitionata in contractul de furnizare., Cerinta nr. 4Resurse tehniceSe solicita ca operatorul economic sa faca dovada ca are in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc. echipamentele, utilajele, mijloacele fixe si dotarile necesare indeplinirii contractului de furnizare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea de certificateemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, pentru ofertant, pentru activitatea de furnizare de carburanti auto.Prezentare certificat ISO 9001 sau similar, valabil cel putin pana la 31.12.2012.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: U.M. 0260 BUCURESTI, Str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, Cod postal: 013894, OPAINA Costel, tel. +40 214096254, fax. +40 213191413, e-mail: [email protected], [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer