Achizitie publica - Furnizare carburanti auto
Detaliu pentru invitatia numarul 320780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320780/24.02.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 - 503703, Fax: 0264 - 503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264503703, fax: +40 264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA Termoficare Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989, nr.79, cod postal 400604.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti auto prin statiile de alimentare ale furnizorului
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 Ron Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 12H; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 alin.(1) din OUG34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. - scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, in aceleasi conditii ca si scrisoarea de garantie bancara; - Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. - numerar, la casieria unitatii Nota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Pers.cu drept de decizie in legatura cu prezenta procedura de achizitie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Marius Ciomos, Dorin Racoti, Cristian Miclea, Sorina Farcas. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, Persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii care dovedeste ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in ultimii trei ani a indeplinit si finalizat minim 1 ?maxim 3 contracte care au avut ca obiect furnizarea bunurilor care fac obiectul prezentei achizitii. Certificate de calitate ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la bir.achizitii, tel: +40 264503724, e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 15:20