Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 356613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC
Numar invitatie: 356613/19.12.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLICCod fiscal: 2406901, Adresa: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238563032, Fax: 0238563032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238563032, fax: +40 238563032, persoana de contact: Ardeleanu Sorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ARMONIEI NR. 58 BIS, Ramnicu Sarat, jud. Buzau , Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238563032, fax: +40 238563032.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se intentioneaza achizitionarea de carburanti auto pentru desfasurarea activitatilor specifice : motorina Euro-Diesel 5 si benzina premium fara plumb.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garanantiei de participare este de 6.000 lei(3.000lei pentru IMM-uri). Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este de 10.01.2014. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita stabilita ptr. depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi acceptata sub forma de: a) Virament bancar in contul autoritatii contractractante nr.RO08TREZ1675006XXX001006 ; b)OP in contul aut.contract. nr.RO08TREZ1675006XXX001006, cod fiscal 2406901, deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-conform formularului 5, in original ; d) depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 278-1, (1), lit a, din OUG 34/2006, suma de 3.412, 5 lei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin(2) din Legea nr.346/2004, respectiv o reducere de 50 % la garantia de participare si garantia de buna exec., cu conditia prezentarii documului din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie ? conf. formul.12. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofert.care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi toti operatorii economici care se incadreaza in situatiile de la art.180 si art.181 din OUG. nr. 34/2006.Cerinta nr. 1? Declaratia privind eligibilitatea - Se va completa formular 8 . Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- Se va completa formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 15In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010- Se va completa Formularul 14.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul 16. Aceasta cerinta se aplica si ofertantului asociat/subcontactant/tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt : Ing. Manolescu Aristotel ? Director, Samoila Luminita?Contabil Sef, Ing.Ardeleanu Sorin-Compartiment achizitii publice, Ing. Manolache Sorin- Coordonator tehnic, Sing. Scorus Viorel, Sing Vasilescu MarianCerinta 6- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat .- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local .Acestea se vor prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ? conform cu originalul? . Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local . In cazul existentei unor datorii se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii , si dovada incadrarii in termen .Ofertantii , persoane juridice romane si straine , trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local . In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate , de asemenea si subcontractantii. Certificat constatator (original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ? conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator depus in copie conform cu originalul . Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa doved. o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional, traduse si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinitain mod cumulativ. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile art. 186 alin 1 din OUG 34/2006 alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp.ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved.art.180 si ale art.181 lit.a), c1)si d), si trebuie sa prezinte declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69-1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnico-profesionala.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si trebuie sa prezinte declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69-1 din OUG 34/2006, Cerinta 3Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de lapunctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cuindeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine statie de livrare pe raza municipiului Ramnicu Sarat .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer