Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANTI AUTO (BENZINA FARA PLUMB EURO 5 SI MOTORINA EURO 5) PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
Detaliu pentru invitatia numarul 322647
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322647/27.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO (BENZINA FARA PLUMB EURO 5 SI MOTORINA EURO 5) PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANACod fiscal: 4192472, Adresa: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2128650, Fax: +40 2128649
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 2128640/132, fax: +40 2128649, persoana de contact: ILEANA ANDRA MARCULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO (BENZINA FARA PLUMB EURO 5 SI MOTORINA EURO 5) PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANTI AUTO (BENZINA FARA PLUMB EURO 5 SI MOTORINA EURO 5) PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 2.080 LEI( 104.000 LEI X 2%).VALOAREA CARE SE RETINE IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC, IN TEMEIUL ART. 278^1, AL. (1) DIN OUG 34/2006, ESTE DE 1.040 LEI ( 104.000 LEI X 1%).GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI IN LEI, FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATRE O SOCIETATE BANCAREA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA(VIRAMENT) EMISDE OFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO90TREZ7005005XXX000193 DESCHIS LA DIRECTIA DE TREZORERIE SI CONTABILITATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI.ORICARE DIN VARIANTELE DE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE, LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN 60(SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA DEPUNERII OFERTEI.DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS.GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RETINUTA SAU RESTITUITA CONFORM ART 87 SI 88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006(FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA(FORMULAR 2 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE(FORMULAR 9 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006;(FORMULAR 8 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");Lista persoanelor din cadrul ACADEMIEI ROMANEcu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Acad. Ionel Haiduc- Presedinte al Academiei Romane- Acad. Dan Berindei- Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ioan Cristian Hera- Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ionel ValentinVlad- Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Marius Sala- Vicepresedinte al Academiei Romane- Prof.univ.dr.Cornel Ionescu - Director General al Academiei Romane- Ec. Dragos Fodi- Director Directia Economica- Ec. Dumitru Dinu- Director Directia Patrimoniu- Prof.univ.dr.Mihai Sandru- Sef Serviciu Juridic- ec. Marculescu Andra- Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor(Inspector despecialitate - Compartimentul Intern Specializat in atribuirea contractelor de Achizitii Publice )- ec. BuzduganCristina- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Botezan Daniela- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Polocoser Gabriela- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ref.Porumbel Georgeta- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor-CERIFICAT DE ATESTARE FISCALA A OBLIGATIILOR SCADENTE CATRE BUGETUL DE STAT, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA;
-CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA; -CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE REGISTRUL COMERTULUI - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - INFORMATII GENERALE;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI; CERTIFICATE ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata la prezenta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 12:17