Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto( benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 332116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 332116/20.07.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti auto( benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto( benzina si motorina) pe baza de carnete de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carburanti auto( benzina si motorina) pe baza de carnetede bonuri valorice115 carnete de bonuri valorice pentru furnizare carburanti auto( benzina si motorina)Valoarea estimata a contractului reprezinta valoarea ce face obiectulprocedurii competitive, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 556.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?cuantumul garantiei de participare este de 700, 00 leipentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respectaprevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria Deva- Documentul privind constituirea garantiei de participare va fi depus obligatoriu la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelorEste recomandabil ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in RomaniaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 695, 56 lei ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea: -Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 1); Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular2). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul- Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Viorica Popescu- director general, Monica Georgescu-dir. gen adj ec., Sorina Carmen Grama- dir gen adj, Adela Coposescu, Petrasc Gabriela, RamonaTudor, Georgeta PopaPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Molot Mircea Ioan ? presedinte CJH, consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Blaga Iosif, Botici Ovidiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin, Cristescu Costica, David Adrian, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin, Henti Lucian, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae, Muntean Mircia, Mutiu Florin, Petrui Ioan, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail, Socol Ioan, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan, Toma Florian, Turdean Radu, Tolas Liliana, Vochitoiu Haralambie, Zvinca Adrian- Certificatului de participare cu oferta independenta, (Formular 4)- Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura (formular 5)Nota: Sepermite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de ONRC, emis cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor, care sa confirme posibilitatea efectuarii de catre ofertant a activitatilor cuprinse la codul CAEN sub care se face achizitia.Note: 1)Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractantea va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1se solicita depunerea documentului: - lista principalelor livrari de produseefectuatein ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2se solicita depunerea documentului: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, cuprinzand si Lista statiilor de distributie carburanti auto pe baza de carnete de bonuri valorice de carburant auto detinute de ofertant la nivel local/judetean /national .Ofertantul trebuie sa detinastatii de distributie carburanti auto in toate orasele resedinta de judet si sa specifice lista partenerilor care accepta bonuri valorice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila on-line pe site www.e-licitatie.ro sau se poate obtine de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 21:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer