Achizitie publica - Furnizare carburanti auto de tip motorina pe baza de bonuri valorice preachitate
Detaliu pentru invitatia numarul 344684
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344684/02.04.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti auto de tip motorina pe baza de bonuri valorice preachitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SEMENIC" CARAS SEVERINCod fiscal: 3472091, Adresa: STRADA CASTANILOR NR.123, Resita, Telefon: 0255/211213;211214, Fax: 0255/215326
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA CASTANILOR NR.123, Resita, Romania, cod postal: 320030, telefon: +40 0255-211213, fax: +40 0255-215326, persoana de contact: Serviciul Logistic ? Comp.Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "SEMENIC" al judetului Caras-Severin, din Resita, strada Castanilor nr. 123.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto de tip motorina pe baza de bonuri valorice preachitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de carburant auto de tip motorina in statiile de distributie proprii sau afiliate ale furnizorului pe baza de bonuri valorice a 50 lei/fila.Optiuni: Posib. prelungirii contractului pe o durata de max. 4 luni, cf. art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 - 487, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este de 3.250, 00 lei;2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor);3)Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006 (virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, plata se va efectua in contul RO71TREZ1815005XXX000121 deschis la Trezoreria Resita.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se prezinta in original, conformformularului nr. 1 de la Sectiunea FORMULARE.La conversia valorii aferente garantiei de participare intr-o alta moneda, se va tine cont de cursul stabilit de BNR pentru respectiva moneda, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se prezinta in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta in prezenta documentatie, la sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ?Semenic?, Strada Castanilor, nr. 123, cod postal 320030, oras Resita, jud. Caras-Severin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Prezentarea in original a formularului nr. 2 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea in original a formularului nr. 3 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator si prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrarefiscalaal unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatul fiscal din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Prezentarea in original a formularului nr. 4 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea in original a formularului nr. 5 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Titus Susan, Mateescu Dragos, Ranjea Marioara, Preda Cristian, Crisan Elena Cristina, Zimbran Sorin, Apostol Octavian, Preda Ileana, Damian Razvan.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a certificatului constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.N.R.C. in copie conform cu originalul, dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in lei, sa fie de cel putin 325.000, 00 lei.Ofertantii vor prezenta copii dupa documente edificatoare, din cel mult ultimii 3 ani, din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Gradul de acoperire cu statiile de distributie a carburantului de tip motorina, in care se poate alimenta pe baza de BVCA, sa fie de cel putin o statie de distributie la nivelul fiecarui judet.Prezentarea unei liste cu toate statiile de distributie a carburantilor, din reteaua nationala, unde se poate alimenta pe baza de BVCA. Certificarea sistemului calitatii: Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 15:28