Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 345170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului Timis
Numar invitatie: 345170/12.04.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti auto pe baza debonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului TimisCod fiscal: 4250794, Adresa: Strada Infratirii, nr. 13, Timisoara, Telefon: 0256434870, Fax: 0256435875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Infratirii, nr. 13, Timisoara, jud.Timis, Romania, cod postal: 300126, telefon: +40 256434870, fax: +40 256435875
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cluj, nr.14, Timisoara, jud.Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto pe baza debonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord-cadru pentru furnizarea de carburanti auto - motorina Euro 5 si benzina fara plumb RON 95, din statiile de distributie carburanti, pe baza de bonuri valorice .
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 288 - 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5.544 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitate cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO 48 TREZ 6215005 XXX 000124 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi anexata plicului exterior in care se gasesc cele 3 plicuri ( documente de calificare, propunere tehnica, propunere financiara).Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.334, 40 lei conform art. 278.1 alin 1 litera «b» din O.U.G.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta pentru conformitate documentul /documentele in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? - Formularul nr 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta pentru conformitate documentul /documentele in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?- Formularul nr. 2.Cerinta nr. 3Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Benga Mihai ? Inspector Sef;Moga Voichita? Contabil Sef;Bufu Viorel ? Sef Serviciu Logistic ;Preda Daniela? presedinte comisie evaluare;Stamatescu Gratiela ? membru comisie evaluare ;Stratulat Ion - membru comisie evaluare;Daescu Romulus Cristian ? membru comisie evaluare;Jebelean Gabriela - membru comisie evaluare;Toma Ileana - membru comisie evaluareCerinta nr.5Certificat de participare cu ofertaindependenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4. Cerinta nr. 1Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin raza caruia este situat sediul ofertantului, ofertantul va prezenta pentru conformitate documentul /documentele in oricare din formele: original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in aceste sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Cerinta nr. 2Situatia cu punctele de distribuire a carburantilor. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificat de atestare a implementarii unui sistem de calitate din gama ISO 9001:2000 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer