Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 356091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MATEI BASARAB" AL JUDETULUI OLT
Numar invitatie: 356091/26.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MATEI BASARAB" AL JUDETULUI OLTCod fiscal: 4286380, Adresa: Tipografului nr. 7, Slatina, Telefon: +40 249432211, Fax: +40 249432288
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 25
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin ?Contracte Subsecvente? - ? Carburanti auto pe baza de bonuri valoricea 50 lei / fila?
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare =5700 leiValabilitate ? cel putin 90 zile de la data termenului limita de depunere a oferteiConstituire: - virament bancar sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Date pentru viramentul bancar : Trezoreria Slatina CONT: RO23TREZ5065005XXX000235Cod fiscal :4286380In cazul I.M.M. garantia de participare va fi redusa la jumatate . Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul 5 .Cuantumul garantiei de participare la care se va face echivalenta leu / alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita documente de calificare si propunere tehnica, urmand a fi depusa inoriginal la sediul autoritatii contractante. Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2.b)Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata ofertantul / candidatul poate depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea cerintelor impuse de autoritatea contractanta.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Col. PICA MARIAN- Inspector Sef;
- Mr. Tanase Adrian ? Prim Adjunct Inspector Sef;
- Col. Fota Vasile? Adjunct Inspector Sef;
- Lt.col. Dumitrache Antoanetta - Contabil Sef;
- Cpt. Istrate Vasilica - Consilier juridic;
- Col. Arion Emilian Razvan - Presedinte comisie de evaluare;
- Mr. Ene Daniel - membru comisie evaluare- Ofiter Specialist Achizitii Publice;
- Plt.adj. Tiutiu Constantin - membru comisie evaluare - Compartimentul Achizitii publice.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Certificat constatator va fi solicitat de autoritatea contractanta in original / copie legalizata in perioada de evaluare a ofertelor.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer