Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice (BVCA).


Detaliu pentru invitatia numarul 355072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE INVESTIGARE A INFRACTIUNILOR DE CRIMINALITATE ORGANIZATA SI TERORISM
Numar invitatie: 355072/25.10.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice (BVCA).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE INVESTIGARE A INFRACTIUNILOR DE CRIMINALITATE ORGANIZATA SI TERORISMCod fiscal: 20606479, Adresa: LIBERTATII 14, Bucuresti, Telefon: +40 3170494, Fax: +40 3170494
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr.14, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 3170494, fax: +40 3170494, persoana de contact: Birou M6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr.14, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, Biroul M6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice (BVCA).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de bonuri valorice (BVCA) pentru carburanti auto
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1%, respectiv 1.613 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire - conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin OP contul de virament al DIICOT este RO47TREZ70023610120XXXXX deschis la ATCPM Bucuresti. Garantia de participare constituita prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DIICOT se va prezenta conform modelului din sectiunea ?Formulare ? Anexa 9?. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, vor depune garantia de participare in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Nu se limiteaza emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania. Este recomandabil ca garantia de participare sa fie emisa de catre o institutie bancara care sa aiba corespondent in Romania.DIICOT va vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul/ofertantii pierzand astfel suma constituita, daca se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valabilitate a ofertei; c) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea pe fond a contestatiei; d) contestatorul renunta la contestatie, conf prevederilor art.278^1, al.(2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Pentru evaluarea unitara a cuantumului aferent garantiei de participare constituita in alta valuta, se va face conversia leu/alta valuta la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale aplicabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Anexa 1. (Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).II. DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006?Anexa 2. (Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).III. Certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Anexa 4).IV. DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. (Anexa 5).V. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Anexa 3), VI. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat (certificat atestare fiscala eliberat de ANAF sau echivalent), bugetul local si/sau prezentarea formularelor tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se faca dovada ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota: Toate documentele de la aceasta sectiune, intocmite/emise cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, conform art. 5, al.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Raportarea valabilitatii documentelor se face la data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, cu exceptia certificatelor constatoare si certificatelor fiscale.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Alina Mihaela Bica - Procuror sef al DIICOT, Muresan Viorel ? Manager Economic al DIICOT, Dracinschi Simona ? Sef serviciu Investitii, achizitii publice si administrative, Nicoara Darius ? Sef serviciu Financiar ? Contabilitate, Ilena Constantin ? Consilier Economic, responsabil achizitii publice. 1) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in functie de care ofertantul isi are sediul;2) Persoane juridice /fizice straine - Certificat de inregistrare/constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie sau Tribunalul teritorial, in functie de care ofertantul isi are sediul.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie, conform art.11, al.(6) din H.G. nr.025/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani: cel putin egala cu 320.000 lei.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.Nota: Se va prezenta ?Fisa de informatii generale? (art.11, al.1 din H.G. 925/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara. Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul va face dovada prin prezentarea de certificari /documente, din care sa rezulte ca au furnizat, in ultimii 3 ani, minim un contract/maxim 3 contracte produse similare in valore cumulata de cel putin 160.000 lei (fara TVA). Se depun copii de pe orice certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului, care sa demonstreze indeplinirea cerintei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta 2: Candidatul/ofertantul indeplineste conditiile minime de calificare daca are cel putin o statie de alimentare pentru transformarea BVCA in combustibil lichid (benzina si motorina), in toate municipiile resedinta de judet, precum si in celelalte orase de pe teritoriul Romaniei., Cerinta 3: Certificat de Conformitate emis de R.A.R.-O.C.P. pentru benzina ?Premium fara plumb 95? si Motorina ?Euro Diesel 5?, prin care se confirma ca acestea au fost evaluate conform Regulilor Generale ale R.A.R.-O.C.P. si corespund Standardelor de firma ale producatorului. Certificarea implementarii Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent), de catre un organism recunoscut.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer