Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 327398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 327398/22.05.2012
Denumire contract: Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: 0253214006, Fax: 0253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, srt Victoriei. nr 2-4, sala D
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 1.400 lei.2. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)1. Modul de constituire: ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;? prin virament (ordin de plata) in contul deschis la Trezoreria Tg - Jiu RO43TREZ3365006XXX001926, cod fiscal 4956057;? prin numerar depus la casieria Consiliului Judetean Gorj.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50 % a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mentionata, vor depune o declaratie ? formular anexa 9.Retinerea garantiei de participare se va face in cond. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere/tert sustinator, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.1-Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular anexa 1 privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 .2-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? formularul anexa 23-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular anexa 34-Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular anexa 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Calinoiu ? Presedintele Consiliului Judetean GorjRabu Vasile ?Vicepresedintele Consiliului Judetean GorjStricescu Daniela - Director executiv, Directia Tehnico-EconomicaBajmatara George-Cosmin - Director executiv adjunct, Directia Tehnico-EconomicaMarcau Costel- Director executiv- Directia Juridica, Administratie PublicaLocala si Transport Public JudeteanVladoescuLiliana - SefServiciu Achizitii Publice si Relatii ContractualeComisia de evaluare: Lazarescu Valeriu-presedinte, Rebedea Dumitru-membru, Buzatu George-membru, Penciu Ramona-membru, Sanda Camelia-membru, iar membrii de rezerva, urmatorii: Balacescu Alexandru, Carbunescu Gheorghe;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente, in tara in care este rezident, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei (din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei) - copie semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul?B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Nota: A.C. isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)- fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - lista cuprinzand principalele contracte de furnizare produse, beneficiarii si valorile contractate din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere.Cerinta 2 -prezentare certificate de conformitate/licente pentru produsele ofertate.Cerinta3- Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ declaratie/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Cerinta 4- declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Cerinta 5-lista cu adresele statiilor de distributie din care sa reiese ca dispune de cel putin o astfel de statie in fiecare judet din tara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer