Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 329371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ANSAMBLUL ARTISTIC PROFESIONIST "DOINA GORJULUI"
Numar invitatie: 329371/13.06.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialANSAMBLUL ARTISTIC PROFESIONIST "DOINA GORJULUI"Cod fiscal: 5374537, Adresa: str. TRAIAN nr. 5, Targu Jiu, Telefon: 0253216179, Fax: 0253216179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. TRAIAN nr. 5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210120, telefon: +40 253216179, fax: +40 253216179, persoana de contact: str. Traian, nr.5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Ansamblului Artistic Profesionist "Doina Gorjului" din str. Traian, nr. 5, Targu Jiu, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ie carburan?i auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Ansamblul Artistic Profesionist ?Doina Gorjului?.Valoarea minima este de 80.000 lei fara TVA , reprezentand valoarea estimata a contractului.In func?ie de valoarea minima se vor elabora ?i evalua ofertele.Valoarea maxima este de 120.000 lei fara TVA ?i con?ine ?i valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului cu o durata de 4 luni (ianuarie-aprilie 2013).
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garan?iei de participare este de 1400 de lei.2. Perioada de valabilitate ? cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)3. Modul de constituire : ? Prin instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate de asigurari (poli?a de asigurare, altele), care se prezinta in original;? Prin virament (ordin de plata) in contul deschis la Trezoreria Targu Jiu RO84TREZ3365010XXX001958 , cod fiscal 5374537;? Prin numerar depus la casieria Ansamblului Artistic Profesionist ?Doina Gorjului?.Intreprinderile mici ?i mijlocii pot beneficia de o reducere de 50 % a garan?iei de participare in conformitate cu art.16 din legea 346/2004.In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 ?i anexa nr.1 din legea men?ionata, vor depune o declara?ie ? formular anexa 7.Re?inerea garan?iei de participare se va face in condi?iile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ter? sus?inator, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele ?i formularele men?ionate mai jos.Documentele solicitate la aceasta sec?iune se vor putea depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila semnata ?i ?tampilata cu men?iunea ?conform cu originalul?.1. Declara?ii privind eligibilitatea ? Prezentare formular anexa 1 privind neincadrarea in situa?ia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art.181 din OUG 34-2006 ? formularul anexa 2.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular anexa 3.4. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006 formular -anexa 4.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Gheorghe Porumbel ? director general;? Valeria Retezanu ? directore economic.Comisia de evaluare: Tarfulea Alexandru ? presedinte;Mitu Carmen ? membru;Dragoi Alecu ? membru;Chivu Ion ? membru;Carbunescu Gheorghe ? membruIar membrii de rezerva, urmatorii : Gaina Marcela, Picioiu Valentina.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documentele edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente, in tara in care este rezident, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Documentele solicitate la acesta sectiune se vor putea depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informtii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: A. Persoanele juridice/fizice romane: -certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei (din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei) ? copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?B. Persoane juridice/fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate , certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)? Fisa de informatii generale ? care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 ? lista cuprinzand principalele contracte de furnizare produse, beneficiarii si valorile contractate din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe proprie raspundere.Cerinta 2 ? lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/declaratie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Cerinta 3 ? declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Cerinta 4 ? lista cu adresele statiilor de distributie din care sa reiese ca dispune de cel putin o astfel de statie in fiecare judet din tara. nu se solicita
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer