Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARBURANTI AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE


Detaliu pentru invitatia numarul 346439
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ANSAMBLUL ARTISTIC PROFESIONIST "DOINA GORJULUI"
Numar invitatie: 346439/09.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialANSAMBLUL ARTISTIC PROFESIONIST "DOINA GORJULUI"Cod fiscal: 5374537, Adresa: str. TRAIAN nr. 5, Targu Jiu, Telefon: 0253216179, Fax: 0253216179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. TRAIAN , nr. 5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210120, telefon: +4 0253/216179, fax: +4 0253/216179, persoana de contact: FLORIN GELEPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. TRAIAN , nr. 5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210120, telefon: +4 0253/216179, fax: +4 0253/216179,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARBURANTI AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ie carburan?i auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Ansamblul Artistic Profesionist ?Doina Gorjului?.Valoarea minima este de 80.000 lei fara TVA , reprezentand valoarea estimata a contractului.In func?ie de valoarea minima se vor elabora ?i evalua ofertele.Valoarea maxima este de 120.000 lei fara TVA ?i con?ine ?i valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului cu o durata de 4 luni (ianuarie-aprilie 2014).Optiuni: A.C.rez.drept.de prel.ctr.cu max.4luni cf.art.6din H.G.925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare este de 1600 de lei ( 362, 24 euro ; 1 Euro curs BNR la data de 19.03.2013 = 4, 417 lei).1. Perioada de valabilitate ? cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)2. Modul de constituire : Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea in lei a garantiei in contul nr. RO84TREZ3365010XXX001958 deschis la Trezoreria Targu Jiu, cod fiscal 5374537, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (ordin de plata, purtand viza bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele ?i formularele men?ionate mai jos.Documentele solicitate la aceasta sec?iune se vor putea depune in oricare din formele : original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1. Declara?ii privind eligibilitatea ? Prezentare formular anexa 1 privind neincadrarea in situa?ia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art.181 din OUG 34-2006 ? formularul anexa 2.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular anexa 3.4. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006 formular -anexa 4.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Gheorghe Porumbel ? director general;? Valeria Retezanu ? directore economic.Comisia de evaluare: Chisalita Adrian Bogdan ? presedinte;Mitu Carmen ? secretar;Dragoi Ionu?-Dinu ? Consilier Juridic;Chivu Ion ? membru;Picioiu Valentina- membruIar membrii de rezerva, urmatorii : Ec. Zamfir Cristina.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documentele edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente, in tara in care este rezident, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Documentele solicitate la acesta sectiune se vor putea depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informtii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: A. Persoanele juridice/fizice romane: - certificat constatatoremis deONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic , informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCsauB. Persoane juridice/fizice straine : -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate , certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Prezentarea bilantului la 31.12.2011? Fisa de informatii generale ? care sa cuprinda cifra de afaceri globala pe perioada ultimilor 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 ? lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/declaratie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Cerinta 2 ? lista cu adresele statiilor de distributie din care sa reiese ca dispune de cel putin o astfel de statie in fiecare judet din tara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer