Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 346906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 346906/17.05.2013
Denumire contract: Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: +40 253214006, Fax: +40 253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, sala D, STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice pentru Consiliul Judetean Gorj, Centrul Militar Judetean Gorj si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt. Col. D. Petrescu Gorj cu posibilitatea prelungirii contractului cu maxim 4 (patru )luni.Cantitatea de carburanti pentru care se va elabora oferta este cea precizata in Caietul de sarcini pentru perioada mai-decembrie 2013(6.800 l/benzina; 4.800 l/motorina).Valoarea minima a intervalului (65.484 lei) reprezinta valoarea estimata a contractului(in functie de care se va elabora oferta).Valoarea maxima contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului cu o durata de maxim 4 luni (ian-aprilie 2014).Incadrarea ofertelor in categoria ofertelor inacceptabile se va face prin raportarea la valoarea minima estimata(65.484 lei).Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 484si98, 226 RON
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 484 - 98, 226 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.000 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: ? prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;? prin virament (ordin de plata) in contul deschis la Trezoreria Tg - Jiu RO43TREZ3365006XXX001926, cod fiscal 4956057;? prin numerar depus la casieria Consiliului Judetean Gorj.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50 % a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mentionata, vor depune o declaratie ? formular anexa 9.Retinerea garantiei de participare se va face in cond. art. 278 indice 1, alin.1 din OUG 34/2006In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, data pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul).2.Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).3.Prezentare?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-anexa 3.4.?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz)?anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Calinoiu ? Presedinte, Ciprian Adrian Florescu ?Vicepresedinte, Ciolocoi Madalina Adina-Vicepresedinte, Marcau Costel-Secretar Judet, Stricescu Daniela - Director executiv, Isuf Leontin- Director executiv, Bajmatara George-Cosmin - Director executiv adjunct , Ungureanu Victoria-Sef Serviciu, Vladoescu Liliana - Sef Serviciu, Comisia de evaluare: Lazarescu Valeriu-presedinte, Buzatu George Stefan ? membru, Rebedea Dumitru?membru, Gheorghe Irina Roxana- membru, Sanda Camelia Elena- membru, membrii de rezerva: Albulescu Andreea si Savescu Daniela;5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioadaultimilor 3 ani., - prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2012 sau a oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4-lista cu adresele statiilor de distributie din care sa reiese ca dispune de cel putin o astfel de statie in fiecare judet din tara., Cerinta 2 -prezentare certificate de conformitate/licente pentru produsele ofertate., Cerinta 1 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor activitati de furnizare fructe din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.- Furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor copii conforme cu originalul dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer