Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti (motorina iarna euro diesel 5 si benzina fara plumb CO 95) pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 354906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Judetean de Ambulanta Botosani
Numar invitatie: 354906/21.10.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti (motorina iarna euro diesel 5 si benzina fara plumb CO 95) pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BotosaniCod fiscal: 7494238, Adresa: str. Marchian nr. 91, Botosani, Telefon: +40 231535522, Fax: +40 231535522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti (motorina iarna euro diesel 5 si benzina fara plumb CO 95) pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti (motorina iarna euro diesel 5 si benzina fara plumb CO 95)pentru autovehiculele tip ambulanta, pe baza de carduri nominale pe fiecare tip de autovehicul.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 650 - 568, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11379 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP cel mai tarziu pana la termenul limita de primire a ofertelor. Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Se va lua in calcul cursul comunicat de BNR.Se va constitui prin: - virament bancar in contul RO61TREZ1165032XXX007152 deschis la Trezoreria Municipiului Botosani- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se va mentiona in instrumentul de garantare si situatia retinerii in conditiile art . 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie). Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute art. 90 alin (1)-(3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare). Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Mateciuc Liliana, Murariu Mihai, Lupascu Neculai, Ungurianu Cristian, Nechifor Radu, Bisericanu Magda, Antonovici Adrian.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare). Va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Solicitam ca datele inscrise in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract/cel mult 3 contracte a carui/a caror valoare cumulata a fost de min. 537625 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie proprie sau in parteneriat, in orasele Botosani, Dorohoi, Darabani, Trusesti precum si in fiecare resedinta de judet si in municipiul Bucuresti. Certificare pentru calitate ISO 9001 sau echivalent, valabila la data limita dedepunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer