Achizitie publica - Furnizare carburanti (motorina si benzina) livrati pe baza de Bonuri de Valoare pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean Olt, Centrul Militar Judetean Olt si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 321329
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321329/05.03.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti (motorina si benzina) livrati pe baza deBonuri de Valoare pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean Olt, Centrul Militar Judetean Olt si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: Gerard Ovidiu OANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.J.Olt, B-dul A.I Cuza nr. 14, Slatina, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti (motorina si benzina) livrati pe baza deBonuri de Valoare pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean Olt, Centrul Militar Judetean Olt si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Olt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti (motorina si benzina) livrati pe baza deBonuri de Valoare pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean Olt, Centrul Militar Judetean Olt si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta OltSe solicita carnete de 25 file - 30 lei/fila.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 1890 lei, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit c)din O.U.G. 34/2006, respectiv 946 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, prevazuta in anuntul de participare, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnariicontractului de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din pretulcontractului fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizarea contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Cerinta nr.1.Declaratie privindeligibilitateaModalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 2.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;(la data 02-Jul-2010 Art. 181, litera A. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 modificat de Art. I, punctul 33. din Ordonanta urgenta 76/2010 );(la data 02-Jul-2010 Art. 181, litera B. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 abrogat de Art. I, punctul 34. din Ordonanta urgenta 76/2010 );c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;(la data 04-Aug-2008 Art. 181, litera C. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 a se vedea jurisprudenta Decizia nr. 1742 din 04-aug-2008 );(la data 06-Apr-2009 Art. 181, litera C. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 a se vedea jurisprudenta Decizia nr. 965 din 06-apr-2009 );(la data 06-Apr-2009 Art. 181, litera C. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 a se vedea jurisprudenta Decizia nr. 965 din 06-apr-2009 );c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;(la data 04-Oct-2007 Art. 181, litera C. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 completat de Art. I, punctul 37. din Ordonanta urgenta 94/2007 ).d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.(la data 02-Jul-2010 Art. 181, litera E. din capitolul V, sectiunea 2, subsectiunea 2 modificat de Art. I, punctul 35. din Ordonanta urgenta 76/2010 ).Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 3.Cerina nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010;Completarea Declaratiei"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formular nr. 8.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formular nr. 4 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaDirector executiv ? Nicolae GugiuSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Gerard OancaSef serviciu juridic contencios ? Ana Venera StefanescuCerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie-Se va completa formularul nr. 9 - declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si / sau art. 181 din OUG nr. 34/2006sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Cerinta nr. 1Informatii privind persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentatfie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri globalaPrezentarea cifrei de afaceri globale/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului din ultimii 3 ani.-valoarea cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului in perioada anterioara de 3 ani sa fie de cel putin 189340 lei ( 94670 lei x 2);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror val. sa fiecel putin egala cu val.estimata, respectiv94670 lei;, Cerinta nr. 2 Lista cu nr si amplasamentul statiilor de distributie pe teritoriul Romaniei. Prezentare lista cu nr si amplasamentul statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului ce face obiectul procedurii de achizitie. Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca reteaua de statii de distributie a ofertantului sa acopere intregul teritoriu al Romaniei(cel putin o statie de distributie in fiecare judet si cel putin 2 statii in jud.Olt). Se solicita cel putin doua statii in jud.Olt avand in vedere configuratia geografica a judetului, precum si evitarea riscului sa nu se poata alimenta cu carburanti in situatia in care una din statii este inoperabila., Cerinta nr.3 Se solicita prezentarea: declaratiilor de conformitate ale produsului cu cerintele impuse de standardele si normativele in vigoare, in temeiul H.G. nr. 1022/2002 intocmita pe propria raspundere de catre producator, respectiv de prestatorul de servicii, ori de reprezentantii autorizati ai acestora, persoane juridice cu sediul in Romania;
-prezentarea fisei cu date de securitate a produsului, elaborata de producator, conform Directivei (Regulamentului ) CE nr. 453/2010 si H.G. nr. 937/2010 ;, Cerinat nr. 4 SubcontractantiiSe solicita: -Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea lor2.Acord de subcontractare, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii1.Lista cuprinzand asociatii, completata de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., 4. Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala. Cerinta 1Certificat ISOSa faca dovada implementarii si certificarii unui sistem de management al calitatii de tipul ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 15:29