Achizitie publica - Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 334175
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334175/23.08.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CLP ECO-SALUBRITATE SACod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: 0232763400, Fax: 0232763410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232763400, fax: +40 232763410, persoana de contact: SIMONA PETRONELA PARTENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str, Morilor, nr. 14, municipiul Pascani, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubritate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 886 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma de: 1. Scrisoare de garantie conform Formularului G care se prezinta in original si va fi anexat/anexata la oferta; 2. ordin de plata confirmat de banca emitenta in contul RO21BTRL02401202W58548XX deschis la Banca Transilvania, Pascani sau cu numerar la casieria unitatii. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 daca depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, respectiv suma de 1828, 86 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular B;
- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului nr. 314/2010 - Formular C;
- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formular D;1. Sing Chiriac II Eugen-director general;2. Ing. Garofa Neculai-Sef Sectie Salubritate;3. Ec. Rusu Remus-Sef Serviciu Financiar-Contabil;4. Jr. Dumitriu Irina-consilier juridic;5. Ec. Parteni Simona-responsabil achizitii publice;6. Ec. Rotaru Tatiana-contabil;Consilierii locali care au aprobat bugetul unitatii: 7.Acsinte Diana - Consilier local8.Afloroaei Dionisie - Consilier local9.Alexa Bogdan - Consilier local10.Anton Vasile - Consilier local11.Apostol Carmen - Consilier local12.Centea Liliana - Consilier local13.Costin Claudia - Consilier local14.Dumea Eduard - Consilier local15.Enea Neculai - Consilier local16.Haldan Vasile - Consilier local17.Ionita Ioan - Consilier local18.Iordachioaia Cristinel - Consilier local19.Lungu Cristina - Consilier local20.Nedelcu Cabriela - Consilier local21.Pantazi Dumitru - Consilier local22.Plesca Vasile - Consilier local23.Rusu Leonard - Consilier local24.Toma Viorel - Consilier local25.Vicovanu Mihai - Consilier localConsilierii locali validati in mandatul prezent: 26. Alexa Petru-Bogdan- Consilier local27. Apostol Carmen- Consilier local28. Axinte Vasile- Consilier local29. Balau Vasile- Consilier local30. Craciun Emilian- Consilier local31. Danu Ioan- Consilier local32. Dumea Eduard- Consilier local33. Enea Neculai- Consilier local34. Haldan Vasile- Consilier local35. Ionescu Dragos- Consilier local36. Ionita Ioan- Consilier local37. Nichifor Dorin- Consilier local38. Nedelcu Gabriela- Consilier local39. Pintilie Marius- Consilier local40. Plesca Vasile- Consilier local41. Racila Florin- Consilier local42. Voinea Stefan- Consilier local43. Zanet Gica- Consilier local Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata din care sa rezulte obiectul de asctivitate, sediul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 09:58