Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 348000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CLP ECO-SALUBRITATE SA
Numar invitatie: 348000/05.06.2013
Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CLP ECO-SALUBRITATE SACod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: +40 232763400, Fax: +40 232763410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232763400, fax: +40 232763410, persoana de contact: SIMONA PETRONELA PARTENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Morilor, nr. 14, municipiul Pascani, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubritate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valoricevaloare estimata contract fara TVA este intre 222810 lei si 356028 lei.Optiuni: Contr. cu dur. pana la 31.12.2013 cu posibilit. de prel. cu 4 luni cf art.6 alin3din HG925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 810 - 356, 028 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4000 lei, conform prevederilor art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma de: 1. Scrisoare de garantie conform Formularului 9 care se prezinta in original si va fi anexat la oferta; 2. ordin de plata confirmat de banca emitenta in contul RO21BTRL02401202W58548XX deschis la Banca Transilvania, Pascani sau cu numerar la casieria unitatii. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 daca depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, respective suma de 2228.10 lei. Data la care se determina echivalenta leu/valuta este cursul comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru situatia incare se va depune garantia de participare in valuta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind eligibilitatea (neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular 2;
- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 24/2006 - Formular 3;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 4;
- Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului nr. 314/2010 - Formularul 5;
- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidate ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC sunt: consilierii locali care aproba bugetul: 1. Acsinte Diana, 2. Alexa Petru Bigdan, 3. Apostol Carmen Elena, 4. Axinte Vasile, 5. Balau Vasile, 6. Craciun Emilian, 7. Danu Ion, 8. Enea Neculai, 9. Haldan Vasile, 10. Ionescu Dragos, 11. Ionita Ioan, 12. Mihut Benone, 13. Nedelcu Gabriela, 14. Nechifor Dorin, 15. Pintilie Marius, 16. Plesca Vasile, 17. Racila Florin, 18. Toma Andrei, 19. Voinea Stefan; membrii consiliului de administratie al A.C. sunt: 1.Chiriac II Eugen-presedinte, 2.Zuzan Mircea-membru, 3.Bruma Ioan-membru, 4. Zanet Gica-membru, 5. Agache Nina-membru; membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt :1.Garofa Neculai, presedinte, 2. Rusu Gelu-Remus, membru, 3.Dumitru Irina, membru, 4. Parteni Simona, membru, Prisecaru Ionela, membru de rezerva; conducatorul autoritatii contractante este: director, Dumea Eronim-Eduard. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate, sediul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari in ultimii 3 ani 1. certificare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer