Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice si furnizare uleiuri minerale


Detaliu pentru invitatia numarul 331566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC CLP ECO-SALUBRITATE SA
Numar invitatie: 331566/12.07.2012
Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice si furnizare uleiuri minerale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CLP ECO-SALUBRITATE SACod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: 0232763400, Fax: 0232763410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232763400, fax: +40 232763410, persoana de contact: SIMONA PETRONELA PARTENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Morilor, nr. 14, municipiul Pascani, jud. Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubritate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice si furnizare uleiuri minerale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Furnizare carburanti pe baza de bonuri valorice;
- Furnizare uleiuri minerale
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 508 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2700 lei: Lot 1 - 2500 lei; Lot 2 - 200 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modoficarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie sub forma de: 1. Scrisoare de garantie conform Formularului G care se prezinta in original si va fi anexat/anexata la oferta; 2. ordin de plata confirmat de banca emitenta, in contul RO21BTRL02401202W58548XX deschis la Banca Transilvania, Pascani sau cu numerar la casieria unitatii. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 daca depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, respectiv suma de: pentru Lot 1:2004 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular B;
- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului nr. 314/2010 - Formular C;
- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formular D;1. Sing Chiriac II Eugen-director general;2. Ing. Garofa Neculai-Sef Sectie Salubritate;3. Ec. Rusu Remus-Sef Serviciu Financiar-Contabil;4. Jr. Dumitriu Irina-consilier juridic;5. Ec. Parteni Simona-responsabil achizitii publice;Consilierii locali care au aprobat bugetul unitatii: 6.Acsinte Diana - Consilier local7.Afloroaei Dionisie - Consilier local8.Alexa Bogdan - Consilier local9.Anton Vasile - Consilier local10.Apostol Carmen - Consilier local11.Centea Liliana - Consilier local12.Costin Claudia - Consilier local13.Dumea Eduard - Consilier local14.Enea Neculai - Consilier local15.Haldan Vasile - Consilier local16.Ionita Ioan - Consilier local17.Iordachioaia Cristinel - Consilier local18.Lungu Cristina - Consilier local19.Nedelcu Cabriela - Consilier local20.Pantazi Dumitru - Consilier local21.Plesca Vasile - Consilier local22.Rusu Leonard - Consilier local23.Toma Viorel - Consilier local24.Vicovanu Mihai - Consilier localConsilierii locali validati in mandatul prezent: 25. Alexa Petru-Bogdan- Consilier local26. Apostol Carmen- Consilier local27. Axinte Vasile- Consilier local28. Balau Vasile- Consilier local29. Craciun Emilian- Consilier local30. Danu Ioan- Consilier local31. Dumea Eduard- Consilier local32. Enea Neculai- Consilier local33. Haldan Vasile- Consilier local34. Ionescu Dragos- Consilier local35. Ionita Ioan- Consilier local36. Nichifor Dorin- Consilier local37. Nedelcu Gabriela- Consilier local38. Pintilie Marius- Consilier local39. Plesca Vasile- Consilier local40. Racila Florin- Consilier local41. Voinea Stefan- Consilier local42. Zanet Gica- Consilier local Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata din care sa rezulte obiectul de activitate, sediul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Implementarea si certificarea unuisistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer