Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare "Carburnti auto pe baza de bonuri valorice"


Detaliu pentru invitatia numarul 356914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "UNIREA" AL JUDETULUI ALBA
Numar invitatie: 356914/14.01.2014
Denumire contract: Furnizare "Carburnti auto pe baza de bonuri valorice"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "UNIREA" AL JUDETULUI ALBACod fiscal: 4331376, Adresa: str. A.I.CUZA nr. 10, Alba Iulia, Telefon: +40 754033326, Fax: +40 258810425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A.I.CUZA nr. 10, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510193, telefon: +40 754033326, fax: +40 258810425, persoana de contact: GABRIELA VILCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. A.I.CUZA nr. 10, Alba Iulia, jud Alba, Romania, cod postal: 510193, telefon: +40 754033326, fax: +40 258810425, persoana de contact: GABRIELA VILCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare "Carburnti auto pe baza de bonuri valorice"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin ?Contracte Subsecvente? - ?Carburanti auto pe baza de bonuri valorice?.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 096.77 - 576, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 11.400 lei valabilitate: - cel putin 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; constituire - in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar se vor folosi urmatoarele date: Trezoreria Alba Iulia, cont RO07TREZ0025005XXX002671, Cod fiscal 4331376; dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, poate fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform formularului nr.5. Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata in original.-Operatorii economici pot face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. Astfel ca ofertele care la data deschiderii ofertelor nu fac dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor conform art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii ?Invitatiei de Participare?;
- Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA !-In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4356.61 lei conform prevederilor art. 278 alin 1 litera « b » din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 10%dinvaloarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire: - conform art. 90 alin (1) din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie pentru contractele subsecvente care se incadreaza in prevederile art. 89 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Prezentarea unei ?Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006?.In acest sens, ofertantul va completa si prezenta - Formularul nr 1.Daca este cazul, Declaratia privind eligibilitatea va fi completata si prezentata si de catre tertul sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: a) Prezentarea unei ?Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.In acest sens, ofertantul va completa si prezenta- Formularul nr. 2.Daca este cazul, acest formular se prezinta si de tertul sustinator numai pentru prevederile art. 181 lit. a), lit. c1), lit. d, din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b) Prezentarea unui Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;c) Prezentarea unui Certificat de taxe si impozite locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele mai sus mentionate vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul».In masura in care procedura de emitere a certificatelor de la literele ?b? si ?c? nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (4) din H.G. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011Cerinta nr. 3 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Cerinta nr. 4 Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Col. Dorel SOFICA -Inspector Sef;
-Col. Cornel OPRISA ? Prim-Adjunct;
-Col. Victoria BUDIU ? Contabil-Sef;
-Cpt. Dan COSTINCIANU - Consilier Juridic;
-Col. Calin CIMPEAN - Presedinte comisie de evaluare;
-Lt.col. Ioan MARIAN - membru comisie evaluare;
-Mr. Calin BLAJAN - membru comisie evaluare;
-Cpt. Gabriela VILCU- membru comisie evaluare;
-Plt.adj.sef Florin FLOREA - membru rezerva comisie evaluare;
-Cpt. Claudiu ALEXA - membru comisie evaluare;
-Plt.maj. Daniela TRIF - membru rezerva comisie evaluare. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire: Se va prezenta un ?Certificat constatator emis de O.N.R.C.? de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator emis de O.N.R.C. in "copie conform cu originalul", dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer