Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Carcasa porc degresata, slanina porc proaspata cu sorici, subproduse porc (capatani porc cu urechi si gusa)


Detaliu pentru invitatia numarul 352107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL TG.JIU
Numar invitatie: 352107/06.08.2013
Denumire contract: Furnizare Carcasa porc degresata, slanina porc proaspata cu sorici, subproduse porc (capatani porc cu urechi si gusa)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Carcasa porc degresata, slanina porc proaspata cu sorici, subproduse porc (capatani porc cu urechi si gusa)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1 Carcasa porc degresata min. 4500 kg- max.5000 kg .Lot.2Slanina porc proaspata cu sorici min. 1000 kg -max. 1300 kg.Lot.3Subproduse porc (capatani porc cu urechi si gusa) min. 1000 kg - max.1200 kg.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 071 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - Carcasa porc degresata- 567 lei, Lot 2 - Slanina porc proaspata cu sorici - 72 lei, Lot 3 - Subproduse porc (capatani porc cu urechi si gusa) - 43lei, Modul de constituire - conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX0001905, deschis la trezoreria Tg. Tg-Jiu. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor - Garantia de participare se va elibera conform legii. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, altfel duce la respingerea ofertei
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Jiu, CIF 4246378
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Ion Popescu - director, Gheorghe Chitu - inlocuitor director economico-administrativ, Florentin Caracaleanu - sef serviciu logistica, Fiera Duvac Daniel -agent achizitii , Anca Sarbu - responsabil viza CFP). Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconconomic (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Cifra de afaceri globala peultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer