Achizitie publica - Furnizare carne congelata pasare
Detaliu pentru invitatia numarul 348942
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348942/20.06.2013
Denumire contract: Furnizare carne congelata pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul pentru Persoane Varstnice BacauCod fiscal: 4455390, Adresa: Bacau, str.13 septembrie nr.54, Bacau, Telefon: 0723-683150, Fax: 0234-562157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bacau, str.Aleea Ghioceilor nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600157, telefon: +40 723-683150, fax: +40 234-562157, persoana de contact: Victor-Dumitru Salomia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bacau, str. Aleea Ghioceilor nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carne congelata pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carne congelata pasare(7 sortimente), conform caietului de sracini anexat. termenul de livrare maxim 48 de ore de la data cpmenzii. Nu se prevad suplimentari ale contractului.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 570, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu in data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, la adresa Autoritatii contractante. Contul in care se depune garantia de participare este: RO21TREZ0615006XXX004046 deschis la TREZORERIA MUN. BACAU, CUI: 4455390. Echivalenta leu valuta pentru garantia de participare se va face la data de 29.05.2013, curs BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a) Director: Victor Dumitru Salomiab) Responsabil achizitii: Gabriela Bondalicic) Coordonator specialitate: Magda Dimofted) Asistent medical: Carmen Cristina Botez Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care doucmentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solcite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri globala. Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) este de cel putin 57.000 lei. Selasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirnari din partea acestuia, dimostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Operatorii economici trebuie sa prezinte cel putin 1(unu) maxim 3(trei) contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 28.000 lei (exclusiv TVA). 2. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca de mijloacele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contract sunt autorizate sanitar-veterinar, conform Ordinului ANSVSA nr. 111/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 15:46