Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carne de porc, carne vita, carne pasare la DGASPC MURES precum si la CIA Capusul de Campie, CIA Glodeni, CIA Reghin, CIA Sighisoara, CRRN Reghin


Detaliu pentru invitatia numarul 344819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Numar invitatie: 344819/05.04.2013
Denumire contract: Furnizare carne de porc, carne vita, carne pasare la DGASPC MURES precum si la CIA Capusul de Campie, CIA Glodeni, CIA Reghin, CIA Sighisoara, CRRN Reghin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Mures, Tg. Mures, str. Trebely, nr. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carne de porc, carne vita, carne pasare la DGASPC MURES precum si la CIA Capusul de Campie, CIA Glodeni, CIA Reghin, CIA Sighisoara, CRRN Reghin
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carne de porc, carne vita, carne pasarela DGASPC MURES precum si la CIA Capusul de Campie, CIA Glodeni, CIA Reghin, CIA Sighisoara, CRRN ReghinValoarea estimata minima (pentru perioada 01.05.2013-31.12.2013) este de : Lot I =178523 lei fara TVALot II =26726 lei fara TVALot III =170779 lei fara TVAValoarea estimata maxima (pentru perioada 01.05.2013-30.04.2014)este de : Lot I =251491 lei fara TVALot II =37398 lei fara TVALot III =244104 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conform art. 6 din HG 925/2006 ( in cazul prelungirii contractului de furnizare pana la 30.04.2014)Optiuni: Posibilitate prelungire contr.pana in 30.04.2014, cf.art.6-HG925/2006.Termen act ad.12/2013
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 028 - 532, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot I=3560 lei, Lot II=530 lei, Lot III=3410 lei. Depunerea garantiei este obligatorie. Perioada de valabilitate a GP =90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul RO64TREZ4765006XXX000240 -- Trezoreria Tg. Mures - CUI 9719809 sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei stabilite in numerar Program caserie : Luni, Marti, Miercuri 8, 00-9, 30 13, 00-15, 00 Joi 8, 00-9, 30. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006 In cazul unei contestatii respinse de CNSC autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1 - OUG 34/2006 , adica 1785, 23 lei pentru Lotul I, respectiv 1707, 79 lei pentru Lotul III. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta sa calculeaza conform cursului BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA Mod de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa formularul nr. 1 - in original-Decl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa formularul nr. 2 - in original-Certificat atestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa formularul nr. 3- in original-Decl.privind calitatea de participant la procedura -Se va completa formularul nr. 5 - in original-Decl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 4 - in originalIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director general-Schmidt Lorand, Director gen.adjunct economic-Mezei Vasile, Director gen.adjunct-Deak Elida, Sef Serviciu Harsan Carmen, Sef Birou-Litiu Vasile, Serviciu Juridic ? Dan Ioana, Bordi Ghizela , Nadasan Angelica, Madarasan Anna, Sarkany Tunde, Berekmeri Maria, Suteu Iulia, Sand Viorica Susana, Suta Ioana Corina, Ana Ioan, Coldea Ioan, Biris Rodica, Sabau Minodora, Petrut Dorin, Porojan Alina, Vaida StefanPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Ciprian Dobre, Presedintele Consiliului Judetean Mures; Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Vicepresedinti; Consilieri Judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Sopterean Ioan.- Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 ofertantul trebuie sa completeze formularul nr. 15 din sectiunea Formulare in original. Pentru persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine-se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin tara in care ofertantul este stabilit ( traducere legalizata in limba romana)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare ? in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Se va completa formularul nr. 7 din Sectiunea Formulare ? in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii. Se va completa formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare ? in original, Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate Neprezentarea de mostre pentru toate produsele ofertate duce la descalificarea ofertantului, Dovada ca ofertantul dispune de mijloace de transport special autorizate sanitar si sanitar veterinar, necesare pentru indeplinirea contractului. Documentul se poate prezenta in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Prezentarea certificatului HACCP sau echivalent. Documentul se poate prezenta in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la sediul DGASPC Mures, Tg. Mures, str. Trebely, nr. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 11:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer