Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARNE PASARE


Detaliu pentru invitatia numarul 352707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 352707/14.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARNE PASARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 4344406, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste, Telefon: +40 245210450, Fax: +40 245210450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Calea Domneasca, NR.216, Targoviste, Romania, cod postal: 130078, telefon: +40 245210450, fax: +40 245210450, persoana de contact: SIMONA MITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei de Asistenta Sociala, str.Calea Domneasca, nr.216, Targoviste
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARNE PASARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARNE DE PASARE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCILA DIN CADRUL DAS TARGOVISTE
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3082, 77 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorDaca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, (v.sect.formulare) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO58TREZ2715006XXX000254 al autoritatii contractante, deschis la TREZORERIA TARGOVISTE.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (v.sect.formulare_)Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda: data ptr.care se determina echivalenta lei/alta valuta(curs valutar BNR) va fi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului/ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (v.sect.Formulare )Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(v.sect Formulare )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Tertul sustinator(daca este cazul)va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)indice 1 si d) din OUG 34/2006.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf.Lg.571/2003 privind Codulfiscal, modificata si completata-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;4.Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf.Lg.571/2003 privind Codulfiscal, modificata si completata-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (v.sect.Formulare)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (v.sect.Formulare)7..Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (v.sect. Formulare)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Director general-ing.Stanescu Delia-Director economic-ec.Badea Ionela-Sef serv.contabilitate-Spiridon Diana-Consilier juridic-jr.Nica Cristina-Sef serv.Cantina de Ajutor Social-ec.Simion Elena-Resp.achizitii publice: ing.Mihai Iuliana, jr.Mitrescu Simona, sing.Gheorghe AdrianNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz). III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului inraza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului, iar codul CAEN al activitatii desfasurate de ofertant sa aiba corespondent in obiectul contractului-original sau copie conform cu originalul stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;2.Licenta de fabricatie pentru carne si preparate din carne(original sau copie conforma cu originalul), conf.Ord.357/26.05.2003 pt.aprobarea regulamentului cu privire la acordarea, suspendarea si retragerea licentelor de fabricatie agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul productiei de produse alimentare, emis de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor.3.Autorizatie sanitara de functionare pentru producator/comerciant conf.Ord.1030/20.08.2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele mentionate anterior in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale(formular) din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2012, 2011, 2010) Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin egala cu 300 000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.In conf.cu art.16 alin(3) din Lg.346/2004, IMM beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani (cf.formular)in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului(contractor principal, asociat, subcontractor) la care se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Ofertantul va demonstra ca a livrat produse similare a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 300000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012., 2. Autorizatie sanitar-veterinara ptr.mijloacele de transport implicate in derularea contractului.Copie conf.cu originalul dupa autorizatia sanitar-veterinarapt.mijloacelede transportalimente, conf.Ord.1030/20.08.2009, privind aprobarea procedurillor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica. ISO 22000:2005(sistem de management al sigurantei alimentelor) sau echivalent, Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit(sau echivalent)Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer