Achizitie publica - furnizare CARNE PASARE in anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 320037
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320037/08.02.2012
Denumire contract: furnizare CARNE PASARE in anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIECod fiscal: RO4265809, Adresa: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.402.16.40, Fax: 021.315.09.97
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Izvor nr. 2-4 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214021642, fax: +40 214021962, persoane de contact: GABRIEL LEONTE, SANDA IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Izvor, nr. 2-4, sector 5, Bucure?ti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare CARNE PASARE in anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare carne pasare si de curcan
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - lot 1 - 3110 lei pentru si lot 2 - 130 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 3 luni de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte incadrarea in categoria IMM-urilor.Garantia de participare irevocabila, se anexeaza exterior plicului ce contine oferta, si se constituie prin: -virament bancar in contul Camerei Deputatilor deschis la T.O.M.B.: RO96 TREZ 7005 003X XX00 0088;ordinul de plata confirmat de banca se va depune la Casieria Camerei Deputatilor, etaj 6, camera 6061, sau e-mail [email protected] , nu mai tarziu de data si ora depunerii ofertelor, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul) transmise la fax 021.414.19.62.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (original);
- prin depunerea sumei in numerar la Casieria Camerei Deputatilor, nu mai tarziu de data si ora depunerii ofertelor, in urma unei solicitari scrise (insotita de Declaratia privind I.M.M, daca este cazul) transmise la fax 021.414.19.62.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.5% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin fie prin scrisoare de garantie bancara, fie prin depunere de casierei/cont bancar, fie prin retineri succesive, conform art. 90 alin. 3 din HGnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa formularul: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (sectiunea formulare)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa depuna acest formular.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formularc) Certificat de atestare fiscala - din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor, a contributiilor la asigurarile sociale, a contributiilor la fondul de somaj, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011; Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data deschiderii ofertelor.d) Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011e) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - formular; Precizam ca persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Barbu, Madalina Ududoiu, Gabriel Leonte, Alexandra Oprea, Rodica Ghizdeanu, Sanda Ionescu, Gabriel Bratosin, Florica Beldiman, Madalina Vilceaf) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte (pt pers fizice/juridice romane)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana(pt pers. fizice/juridice straine)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din punct de vedere al complexitatii executate in ultimii 3 ani (Formularul 6), impreuna cu recomandarea unui beneficiar., Autorizare sanitar-veterinara de functionare, Autorizare sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport, Mostre de produs(Aviz de expeditie a mostrelor) Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerin?elor standard SR-EN-ISO 9001/2008sau echivalent, pt ofertant; copie legalizata sau copie "conform cu originalul" ? ord. 509/2011, Certificat privind implementarea unui sistem de management al securita?ii produselor alimentare standard ISO 22000:2005 sau echivalent, pt ofertant; copie legalizata sau copie "conform cu originalul" ? ord. 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi obtinuta gratuit prin descarcare de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 14:50