Achizitie publica - FURNIZARE CARNE PORC CARCASA REFRIGERATA (minim 12000 kg - maxim 16500 kg)
Detaliu pentru invitatia numarul 341667
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341667/10.01.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARNE PORC CARCASA REFRIGERATA (minim 12000 kg - maxim 16500 kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SLOBOZIACod fiscal: 4231679, Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: +40 243232606, Fax: +40 243232635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PENITENCIARUL SLOBOZIA, Str. Garii nr.54, Slobozia, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635, persoana de contact: VASILICA COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIARUL SLOBOZIA, Str. Garii, nr.54, localitatea Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 243232606, fax: +40 243232635
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARNE PORC CARCASA REFRIGERATA (minim 12000 kg - maxim 16500 kg)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va furniza catre achizitor produsul carne porc carcasa refrigerata.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2500 lei sau echivalentul in valuta (cursul de schimb din data publicarii invitatiei de participare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare (a se completa declaratia din sectiunea formulare). Garantia de participare se restituie sau retine , dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG nr.925/2006, art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din ord.34/2006. (Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU ? director- OVREIU AURELIAN ? director adjunct Economico?Administrativ- CIACHIR MARIUS ? director adjunct CPPP Amara- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef Serviciu Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copielegalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 16:59