Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carne porc,subproduse porc,slanina afumata si preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 355459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARE
Numar invitatie: 355459/07.11.2013
Denumire contract: Furnizare carne porc, subproduse porc, slanina afumata si preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BIRCEA MARECod fiscal: RO 4374660, Adresa: STR. SINTUHALM NR.1, Deva, Telefon: +40 0254218920, Fax: +40 0254230780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Sintuhalm, nr.1, Deva, Romania, cod postal: 335901, telefon: +40 0254218920, fax: +40 0254230780, persoana de contact: Gulea Adela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Barcea Mare, Deva, str.Sintuhalm, nr.1, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carne porc, subproduse porc, slanina afumata si preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare semicarcasa carne porc, subproduse porc, slanina afumata si preparate din carne (salam de vara , carnat afumat) conform caietelor de sarcini
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 945 - 365, 924.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4658 lei-lot 1, 413 lei -lot.2, 1060, 67 lei ? lot 3, 847 lei -lot 4 si 338 lei- lot 5. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art.86 alin.(1) din HGRnr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cont: RO81TREZ3665005XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Deva; Cod Fiscal: 4374660.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se solicita reducerea cu 50 % a cuantumului garantiei de participare va completa odeclaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 ( sectiunea formulare) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M. ? urilor. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata de ofertant pana cel tarziu la data si ora deschiderii, conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume, depunerea sumei de bani cu OP in trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular F1)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular F2)3.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular F3)4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formular F4) actualizata, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Pentru evitarea conflictului de interese, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Daniel Tugmeanu - director, Marcela Mihaiela Cristea-director adjunct economico-administrativ, Carmen Panaite -viza CFPP, Floarea Paun - contabil sef, Florin Berar -consilier juridic, Adela Gulea -ofiter achizitii, Plic Monica - responsabil compartiment hranire, Aurel Mesesan - responsabil compartiment, Nicolae Moisa - agent achizitor5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?;6. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ - teritoriala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11, alin.(4) din HG nr.925/2006 (intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile Art.9 alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer