Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare carne pui


Detaliu pentru invitatia numarul 323670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti
Numar invitatie: 323670/06.04.2012
Denumire contract: furnizare carne pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Serviciilor Sociale Comunitare PloiestiCod fiscal: 2843566, Adresa: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Telefon: 0244522724, Fax: 0244522724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare carne pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: pui grill, 1, 5 kg, congelati, etichetati, necesari hranei zilnice a beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3402 lei, reprezentand 1% din valoarea acordului-cadru fara tva. Modul de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau fila CEC, b) ordin de plata in contul : RO88TREZ5215006XXX000122Trezoreria Ploiestic) lichiditati depuse la casieria A.S.S.C.Refuzul semnarii acordurilor cadru si/sau a contractelor subsecvente duce la executarea garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formular 1), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular 2), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederilor art 69^1 din OUG 34/2006 - (Formular 3)- Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire Brindusa Constantin Pietraru - director executiv, Dan Dinu - director executiv adj., Georgescu Mihaela, Sibiu Simona - consilieri achizitii publice, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular 4), Fisa informatii generale(Formular 6) Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate. (emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, originalul sau copie legalizata a certificatului.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a documentelor solicitate de autoritatea contractanta permite acesteia sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca are autorizate mijloacele de transport necesare indeplinirii acordului-cadru. Autorizatia de functionare a mijloacelor de transport emisa de DSV / DSP se va prezenta in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer