Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARNE SI PREPARATE DIN CARNE


Detaliu pentru invitatia numarul 322454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02301
Numar invitatie: 322454/22.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE CARNE SI PREPARATE DIN CARNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: 0214136007, Fax: 0214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: Alexe Marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Ghencea, nr.35, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARNE SI PREPARATE DIN CARNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carne si preparate din carne
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 431, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1-64 lei, lot2-74 lei, lot3-29 lei, lot4-320lei, lot5-414 lei, lot6-330 lei, lot7-252 lei, lot8-70 lei, lot9-475 lei, lot10 -252 lei, lot11-620 lei, lot12-925lei, lot13 -63 lei, lot14-396 lei, lot15-145 lei, lot16-60 lei, lot17-192 lei, lot18-35 lei, lot19-30lei, lot20-270 lei, lot21-20 lei, lot22-31 lei, lot23-78 lei, lot24-180 lei, lot25 -132 lei, lot26-68 lei, lot27-52 lei, lot28-132 lei, lot29-104 lei, lot30-140 lei, lot31-20 lei, lot32-264 lei, lot33-340 lei, lot34-192 lei, lot35-161 lei.Perioada de valabilitateva garantiei pentru participare: similara cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile de la data depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (art. 86/H.G. 925/ 2006), de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau.2. Ordin de plata in contul RO10TREZ7065005XXX000097, beneficiar Unitatea Militara 02301 Bucuresti, deschis la Trezoreria sect. 6, Bucuresti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; 3.Numerar, prin depunerea sumei la casieria Unitatii Militare 02301 Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: - declaratii in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 (se va completa Anexa nr. 14 din sectiunea Formulare si modele)
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.2.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Contul de trezorerie al autoritatii contractante pentru depunerea de garantii este RO 10 TREZ 7065 005X XX00 0097, deschis la Trezorerie sector 6, Bucuresti.3. Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea -se completeaza Anexa 2 (formular 12A)?sectiunea Modele de formulare , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Se completeaza Anexa 3 (formular 12B)?sectiunea Modele de formulare , Certificatul pentru participare cu oferta independenta-Se completeaza Anexa 4?sectiunea Modele de formulare, Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 ยน din OUG 34/2006-se completeaza Anexa 5 ?sectiunea Modele de formulare, Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.-Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Note: 1)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Boroi George, Mihaila Ionel, Gavra Daniel, Ungureanu Nicolae, Talpan Florin Costel, Ene Florin, Alexe Bogdan, Alexe Marian, Anghel Camelia, Croitoru Silviu, Blandu Mihaela. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.2 Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale, cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, - Bilant contabil, la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare/act constatator din partea beneficiarilor/clientilor. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii(in original)Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare la asigurarea conditiilor de refrigerare la produsele alimentare, Licenta de fabricatie, eliberata de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, in cazul producatorilor (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Autorizare sanitar-veterinara pentru autovehiculele de transport marfa, eliberata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 42/2004, valabila la data depunerii ofertei, prin care sa faca dovada ca poate livra produsele in conditii de igiena si siguranta (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Se va prezenta si o declaratie prin care se va mentiona ca se va actualiza aceasta autorizatie astfel incat sa fie valabila pentru toata durata de derulare a contractului., Mostre, cu titlu gratuit, pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, cu eticheta stampilata pe care se va mentiona denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?mostra de __________ (se va scrie denumirea produsului din lotului), pentru procedura ? cerere de oferte, organizata de UM 02301 Bucuresti. Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul SR EN ISO 22000:2005, prin care sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer