Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare carne si preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 348031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILA
Numar invitatie: 348031/05.06.2013
Denumire contract: furnizare carne si preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: +40 0239677839, Fax: +40 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare carne si preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare carne si preparate din carne in locatiile prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 937 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantia de participare in cuantum de 2.200 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire reglementata de art. 86 alin (1) si alin (5) din H.G.925/2006.In cazul I.M.M.-urilor garantia de participare este cu reducere 50%. Odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceastacategorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Garantia de participare se va restitui / retine conform prevederilor legale.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare conform conditiilor art.278^1.In cazul in care operatorul economic opteaza constituirea garantiei de participare prin virament bancar in contul autoritatii contractante, acesta este: RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila.Documentul se va scana si se va depunein S.E.A.P. : www.e-licitatie.roGarantia de participare se va depune si la sediul autoritatii contractante in original, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire se realizeaza in conformitate cu art.90 alin (1) din H.G. nr.925/2006 modificat prin HG nr 1045/2011, in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art.92 alin 1 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant-Formular nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formular nr.2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formular nr 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Formular nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Formular nr5Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuirePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Alexandru Sculschi -Director GeneralCamelia Avram ?consilier Buget Finante Contabilitate SalarizareSimona Cimpoae ? Director General AdjunctLaura Rusu ? consilier juridicPersoanele cu functie de decizie si persoanele din comisia de evaluare din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iulian Catalin Eftimie ?sef serviciuAdrian Chirita ? referent de specialitateDaniel Malaia ? sef serviciuDorina Dutan - inspectorStelus Antonescu ?sef serviciuVirgil Lupu ? sef serviciuMioara Chirila ?consilier juridicDeclaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.6Certificat de atestare fiscala-privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- fara datorii la bugetul de statCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale ?fara datorii la bugetul de statDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Aceste documente vor purta stampila si semnatura reprezentantului legal si se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicnu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in ultimii 2ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestora;a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Pentru persoane juridice fizice/straine autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute mai sus orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?SR EN ISO 22000:2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar? ? specifica cerintelor pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentele respective sunt sigure in momentul consumului uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer