Achizitie publica - Furnizare carne si produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 324470
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324470/20.04.2012
Denumire contract: Furnizare carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Carne de vita;2. Burta de vita;3. Carne de pui;4. Carne de porc;5. Produse din carne.
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia sa const. pana ladata deschiderii ofertelorgarantia de participare in cuantum de5.296, 00 lei in cazul in care se ofertaza doar un lot, garantia de participare va fi: 273, 00 lei pentru lotul 136, 00 lei pentru lotul 21.653, 00 lei pentru lotul 31.914, 00 lei pentru lotul 41.420, 00 lei pentru lotul 5Modul de const. :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atribuire.La solicitarea Autorit. contractante ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serv. Admin.2. Depunere in numerar la casieria Autorit. Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca( orarul casieriei: 10:00-14:00, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autorit. Contractante RO86 TREZ 2165 005X XX00 6896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autorit. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din valoarea estimata, anume: pt. lotul 3 suma de 1.653, 00, pt. lotul 4 suma de 1.914, 00 lei, pt. lotul 5 suma de 1.420, 00 lei.Ofertantii care se incadreazain categoria IMM au dreptulconform Legii nr. 346/2004, de a const. doar 50% din garantia de participare. In acest caz, acestia sunt obligati sa prezinte o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie (Formularul 13 din sectiunea Formulare)Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor)
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- formularul 1 (12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2(12B) dinSectiunea Formulare; Documentele privind neicadrearea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Participarea la licitatie cu oferta independenta: Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelulde formular nr.3;Cerinta nr.4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Aceasta se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; Director General Adjunct, dr. ing. Angela D. Pui; Membrii comisiei de evaluare: Director Patrimoniu, ing. Ion Toma; jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Olimpia Dumitru, ing. Mihaela Maier.Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare. Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Autorizatie sanitara-veterinara de functionareSe solicita autorizatie sanitar-veterinara pentru unitati, eliberata de Directia Sanitara-Veterinara in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008, valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice. Valoarea /suma valorilor produselor furnizate in contractul/contractele prezentata/prezentate ca experienta similara sa fie cel putin egala cu 529.600, 00 lei in total, iar pentru fiecare lot astfel: Lot 1:27.300, 00 leiLot 2:3.600, 00 leiLot 3:165.300, 00 leiLot 4:191.400, 00 leiLot 5:142.000, 00 lei, Cerinta nr. 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pot livra produsele in conditii deigiena si siguranta in acest sens vor prezenta Autorizatie sanitar ?veterinara pentru autovehiculele de transport marfa, eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008, valabila la data deschiderii ofertelor, Cerinta 3Prezentarea de mostre : Mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a filivrate, marcat si sigilat conform prevederilor legale. Acestea se vor prezentala sediul autoritatii contractante din Cluj Napoca, str. I.I.C.Bratianu nr. 14, pana la data de depunere a ofertelor in SEAP., Cerinta 4. Verificarea calitatii produselor ofertate prin prezentarea de : Rapoarte de incercari/ Buletine de analize emise de laboratoare de analizaacreditate RENAR(sau echivalent). Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de management pentru siguranta alimentuluCerinta minima: Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertant (pentru furnizor) a standardelor deasigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 08:29