Achizitie publica - Furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata
Detaliu pentru invitatia numarul 323622
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323622/06.04.2012
Denumire contract: Furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata
II.1.6) CPV: 15131200-7 - Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1=288, 00 lei; Lot 2=192, 00 lei; Lot 3=89, 00 lei, Lot 4=64, 00 lei si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie;
- virament bancar (ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Per de valabil a gar de particip e egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Contul in care se va depune gar de particip: RO76TREZ2915006XXX004413.Gar de particip va fi retinuta de catre autorit contr in oricare din sit: ofertantul isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, inbaza art. 2781 din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, daca se incadreaza intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv, Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-formular F1;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular F3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006-formular F4Director general: Florin StancuDir. Gen.adj.ec.: Dumitru HerascuDaniela Stamin - Sef Sv. Achizitii PubliceNicoleta Cretu - Sef SvMariana Oprica - inspector Sv. Achizitii Publice Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor de furnizare din ultimii 3 ani, Autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertateOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia, Certificate de calitate a produselor, In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor ce fac obiectul achizitiei se vor prezenta mostre ale produselor ofertate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:49