Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata


Anunt de atribuire numarul 166982/08.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200153, Dolj, Romania, Email: [email protected], [email protected], Tel.: 0251416365, Fax: 0251417838
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentata
II.2) Obiectul contractului Furnizare carne uscata, sarata, afumata sau condimentataLotul 1 ? Costita porc afumataCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:208 kg x 10 luni = 2080 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 208 x 4 luni = 832 kgLotul 2 ? Ciolan porc afumatCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:208 kg x 10 luni = 2080 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 208 x 4 luni = 832 kgLotul 3 ? Muschi fileCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:42 kg x 10 luni = 420 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 42 x 4 luni = 168 kgLotul 4 ? Sunca presataCantitate estimata a se consuma pana la data de 31.12.2013:42 kg x 10 luni = 420 kgCantitate estimata a se consuma suplimentar in perioada de prelungiri: 42 x 4 luni = 168 kgValoarea estimata in lei fara TVA: intre 60.860 lei fara TVA si 85.204 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie pana la data de 31.12.2013 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni.Optiuni: Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi cf art. 6 din HG nr. 925/2006, max 4 luni
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15131200-7 - Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 342529/08.02.2013 11:20
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 4
Valoare estimata totala 7, 644 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
3150 / 02.04.2013
33, 458RON
Castigator
CUI
Adresa
MIRALEX S.R.L.
RO 2816650
Str. Bicaz, Nr. 8, Bacau, 600293, Bacau
3147 / 21.03.2013
23, 587.2RON
Castigator
CUI
Adresa
DIANA PROD S.R.L.
RO 6671137
VLADESTI VALCEA, Vladesti, 247740, Valcea
3150 / 02.04.2013
9, 931.32RON
Castigator
CUI
Adresa
MIRALEX S.R.L.
RO 2816650
Str. Bicaz, Nr. 8, Bacau, 600293, Bacau
3150 / 02.04.2013
5, 756.52RON
Castigator
CUI
Adresa
MIRALEX S.R.L.
RO 2816650
Str. Bicaz, Nr. 8, Bacau, 600293, Bacau
Total (fara TVA): 57, 045.2RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: MIRALEX S.R.L. DIANA PROD S.R.L. MIRALEX S.R.L. MIRALEX S.R.L.
Valoare contract: 57045.20 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer