Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare carti tiparite


Detaliu pentru invitatia numarul 331496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 331496/11.07.2012
Denumire contract: Furnizare carti tiparite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030035, telefon: +40 311323235, fax: +40 213158294
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lipscani nr. 16, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica Monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare carti tiparite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia albumului ?Palatele Bancii Nationale a Romaniei. Volumul 1 ? Palatul Vechi?, conform mentiunilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.510 lei-Cuantumul care se va retine, in conditiile art. 278, indice 1, din OUG 34/2006:755 lei- Valab: 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituirea se poate efectua si prin virament bancar: cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila ? trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conform cu contr garantat;B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand oblig care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completarea Formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completarea Formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat de participare la licitatii. Formularului C.Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 Se va completa formularul DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director adjunct, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiIuliu Iacobescu ? director, Directia SecretariatGeorge Deaconeasa ? director adjunct, Directia SecretariatComisia de evaluare a ofertelorPresedinte: Florentina Ban ? expert, Directia AchizitiiMembrii: Cristiana Cretulescu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, Romeo Carjan ? bibliotecar, Directia SecretariatInlocuitori: Dan Durleci ? sef serviciu, Directia Achizitii, George Ratoiu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, Sabina Maritiu ? sef serviciu, Directia Secretariat Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original / copie legalizata / copie lizibila stampilat ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerilor ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau stampilat ?conform cu originalul?.Banca Nationala a Romaniei va solicita ofertantului clasat pe locul I, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata / copie lizibila stampilat ?conform cu originalul?.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate). in original / copie legalizata / copie lizibila stampilat ?conform cu originalul?.Persoana juridica Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul strain beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident. in original / copie legalizata / copie lizibila stampilat ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a tiparit si furnizat carti tiparite in cadrul unuia sau mai multor contracte.Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formular E - Sectiunea FORMULARESe va prezenta cel putin 1 contract de furnizare carti tiparite, insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARESe accepta si copii dupa acele parti ale contractelor care demonstreazaexperienta similara, in situatia contractelor care nu pot fi prezentate integral din cauza unor clauze de confidentialitate, Portofoliu de mostre tiparite, similare celor descrise in Caietul de sarcini, si anume: a)lucrari tiparite in policromie, avand un continut preponderent format din imagini, cu un numar similar de pagini ca lucrarea descrisa in Caietul de sarcini (± 20%), cusute, pentru tiparirea carora s-a folosit, in mod exclusiv, punctul de rastru stochastic; se va urmari imprimarea uniforma, claritatea registrului, nealterarea imaginilor prin dominanta unui anumit ton sau transferul de culoare de pe o pagina pe alta;b)lucrari care au coperti si supracoperti: -coperta mucava imbracata in panza, cu timbru sec; se vor urmarii calitatea finisajelor (lipirea forzatului, imbinarea colturilor, uniformitatea intinderii panzei si a timbrarii);
-supracoperta carton, folie mata, lacuire selectiva, embosare; se vor urmari suprapunerea corecta a lacului selectiv peste imagini, text sau suprafata embosata, realizarea biguirii;, -lucrari cusute; se vor urmari calitatea si rezistenta cusaturii; faltuirea uniforma.Neprezentarea portofoliului de mostre tiparite sau prezentarea de mostre care nu corespund tuturor cerintelor de calitate solicitate in caietul de sarcini duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila; Mostrele nu se vor returna., Mostre de materiale dupa cum urmeaza: hartie dublucretat-mata 170 g/mp si 250 g/mp, panza Natural Memphis Shirting / Memphis Shirting 7805; acestea vor fi pastrate pentru verificare la receptia finala a lucrarilor.Neprezentarea mostrelor sau prezentarea de mostre care nu corespund tuturor cerintelor de calitate solicitate in caietul de sarcini duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila; Mostrele nu se vor returna., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Se va prezenta certificatulISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate pentru servicii tipografice si conexein cadrul societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- nu vor fi luate in considerare firmele in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer