Achizitie publica - FURNIZARE CARTOFI
Detaliu pentru invitatia numarul 344848
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344848/05.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARTOFI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC CONSTANTA, etaj III sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARTOFI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare cartofiValoarea minima de 208.780lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), respective contravaloarea produselor pana la data de 31.12.2013, iar valoarea maxima de 314.420 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni. Conform art. 6, alin.3 dinHGR 925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4 (patru) luni ale anului 2014.Optiuni: Prelungirea contractului conform art. 6, alin.3 dinHGR 925/2006
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 780 - 314, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.175, 60 lei.Se va constitui prin virament bancar: contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez. Constanta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta se va face la cursul de schimb RON/valuta comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In conf cu prev art.87 din OUG nr.34/2006: (1)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) se va retine suma de 2.087, 80 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG nr. 34/2006-Prezentarea Formularului 3. Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentatede catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2. Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cuFormularul 4 ? orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii ? eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. A), lit. C)1 si lit. D) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator sau asociat, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010Prezentarea Formularului 5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 6Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Carmen Chila; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule, Sef C.P.T.S.S.M.- Tutuianu Catalin-Mihail; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena, Serviciu Contabilitate: Alina Miculschi, Centrul Patrimoniu Tehnic, Sanatate si Securitate in Munca: Tudoran Corina, Ciuceanu Mariana.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan; Anghel Panait; Babus Radu; Bedivan Dumitru; Carp Doina-Eufrosina; Crusoveanu Marian; Darie Gheorghe-Cristian;Dobre Mircea-Titus; Dragomir Nicolae-Cristinel; Dumitrache Ion; Florea Dumitru; Fronescu Nicolae-Stelian;Ioana Elena; Magiru Maria; Marin Laurentiu-Marius; Marcus Ioan; Memis Baiazid; Mihaesi Gheorghe; Mocianu Sorin; Munteanu Petrica; Osman Fedbi; Panait Cornel; Peride Niculae; Prodan Ecaterina; Teodorescu Atanasie; Ulmeanu Ciprian-George; Constantin Florian; Fintina Ionut; Gavrila Florin-Tudor; Gheorghe Corina; Mandila Gheorghe; Sponte Adrian-Doru; Mascas Alexandru-Gabriel; Radu Ion; Slabu Gheorghe.Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea si prezentarea Formularului 7 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului1. Certificat constator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator) iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si sa fie insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa si depune Formularul nr.8: informatii generale si informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 400.000 lei. Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeza: Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011-1 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012- 1 euro= 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiepv. lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul achizitei din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private. Se va/vor completa pentrucontractul/contractele care demonstreaza experienta similara Fisa de experienta similara, conform Formularelor 9 si anexa, Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Se vor completa si depune Formularul 11 si 11 a-anexa.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor. Pentru utilajele, echipamentele, mijloace de transport auto, instalatii, etc. Obtinute prin contracte de inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta vor fi prezentate contracte incheiate de ofertant sau alte documente doveditoare., Informatii privind subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora. Se solicita completarea Formularului 12, Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselor, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordin ANSVSA nr.111/2008. Autorizatia solicitata se va depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de beneficiarul acesteia.Ofertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele propietarului acestuia.Transportul trebuie sa se faca cu vehicule autorizate, destinate exclusiv transportului alimentelor, curate, in conditii care sa asigure integritatea ambalajelor si a produselor. Certificate de implementare standardISO 9001:2008in domeniul de activitate aferent contractului, Certificat HACCP sau echivalent privind sistemul de siguranta alimentara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 15:43