Achizitie publica - furnizare cartofi
Detaliu pentru invitatia numarul 353806
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353806/17.09.2013
Denumire contract: furnizare cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: +40 335411630, Fax: +40 235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarecartofi30.000kg. -pina la 31.12.2013 sicu act additional pina la 30.04.2014- 40.000kg.Optiuni: conform art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 000 - 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 900 RON(IMM-uri = 450 RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita depunerii ofertelor.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.In acest caz se depune inSEAP copia scanata a documentului de plata.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate deasigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birouachizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare. pentru o evaluare si raportareunitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in leu /alta valuta se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 5 zile.GARANTIA DE PARTICIPARE, OBLIGATORIU SE VA POSTA SI IN SEAP (SCANATA) SI VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRETOTI OPERATORII ECONOMICI , PINA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR(EXCEPTIE FACANDVIRAMENTUL BANCAR)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)Se solicita completarea Formularului1din Sectiunea Formulare+ contract-formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Se solicita : -completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare+Model contract ;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoanaautorizata), din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata depersoana autorizata), din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Formularul sicertificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se solicita completareaFormularului 3 din Sectiunea formulare+Model contract- formularul se depun4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)e semnat si sub forma scanata in SEAP.-Se solicita completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare+Model contract - formularul se depune semnat si sub forma scanata inSEAP.Lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite-Psih. Rinder Ana Smaranda , Dir.fin.contabil- Ec.Sorescu Neculai, dir. medical-dr.Croitoru lelia, dir. ingrijiri-as. Ungureanu Nadia, Presedintelecomisiei de evaluare- ref.Sp.Bejan Diana, Membru -Jr. Stirbu Adriana, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie-cf art.183 din OUG 34/2006-Certificatconstatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate ?original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- documentul sedepune sub forma scanata in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. bilant contabil la 31.12.2012 - vizat si inregistrat de organele competente? documentul se depune sub forma scanata in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Completare formularde expeditie similara- formularul se depune semnat si sub forma scanata inSEAP, 2. Mostra produs ofertat-mostrele se vor depune pina la data limita dedepunere a ofertelor. Mostra se depune la sediul autoritatii contractante--Secretariat FIRMA TREBUIE SA POSEDE CERTIFICATE ISO 9001SAUECHIVALENT.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 11:44