Achizitie publica - Furnizare cartofi de toamna
Detaliu pentru invitatia numarul 336192
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336192/27.09.2012
Denumire contract: Furnizare cartofi de toamna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP ( www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartofi de toamna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartofi de toamna (min. 85.184kg, max.116.160kg)in perioada 01 noiembrie 2012-30 iunie 2013
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2323.20 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezoreria mun Tulcea, CUI RO 4321534; - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare; IMM pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexa 1 din OG 27/2006, completata corespunzator)urmand a fi anexata dovezii garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (in forma scanata) si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de achizitie publica. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";
- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006( conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante : Feodorof Ion -director, Fratica Marian- director ad.ec-ad-tiv, Stancu Octavian-sef serv.logistica, Mehotin Georgeta-contabil sef, Udrea Aurelia- viza CFPP, Butuc Florin-consilier juridic Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "Documentatie si clarificari". - Mostra de produs ( minim 3 kg), inaintata autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP ( www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 09:15