Achizitie publica - Furnizare cartofi de toamna
Detaliu pentru invitatia numarul 354056
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354056/24.09.2013
Denumire contract: Furnizare cartofi de toamna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Romania, cod postal: 820126, telefon: +40 240531551, fax: +40 240533651, persoana de contact: Ana-Dorina Dobre, ofiter achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Babadag nr.142, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartofi de toamna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, incepand cu data de 01.11.2013, de cartofi de toamna, productia anului 2013, cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini.Cantitatea minima estimata 87.120 kg, cantitate maxima estimata - 135.520 kg. Valoare minima estimata acord-cadru :87.120 lei, valoare maxima estimata acord-cadru - 135.520 lei.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2710, 40 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia se va constitui prin: - virament bancar, cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezoreria mun Tulcea, CUI RO 4321534; -orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazute mai sus, cu respectarea prev.art.86(1), (2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare. IMM pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 din OG 27/2006, completate corespunzator)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara oride o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare; - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari";Daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari"- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006( conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata pe modelul formularului disponibil in sectiunea "Documentatie si clarificari". Persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante : Feodorof Ion - director, Fratica Marian- director ad.ec-ad-tiv, Stancu Octavian-sef serv.logistica, Mehotin Georgeta-contabil sef, Atanasoaie Florin - viza CFPP, Butuc Florin-consilier juridic - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect principal/secundar de activitate productia/comercializarea produsului care face obiectul acordului-cadru.Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, pe modelul de formular existent in sectiunea "Documentatie si clarificari" -Prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste livrarile de produse efectuate in ultimii 3 ani; - Prezentarea unei mostre de produs ( minim 5 kg)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 14:41