Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare cartofi toamna


Detaliu pentru invitatia numarul 337815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu Severin
Numar invitatie: 337815/19.10.2012
Denumire contract: furnizare cartofi toamna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu SeverinCod fiscal: RO4222263, Adresa: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252317749, 0252317750, Fax: 0252317751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252317749, fax: +40 0252317751, persoana de contact: VICHI GALBENU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Tr. Severin, str. Carol Davila, nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare cartofi toamna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare si transport la destinatie cartofi toamna
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 127.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cont de trezorerieRO97TREZ4615009XXX004500, Cod de inregistrare fiscala RO25303840Modul de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: b.depunerea la casieria autoritatii: a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerarIn cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.In situatia in care se depun contestatii, iar acestea sunt respinse de CNSC ca nefondate se va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele mentionate la art. 278.1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia. Modalitatea de constituire conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularu 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 3b, certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3aPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director: Mazilu Gheorghe, director adj. ec. Dumitrele Ioana, contabil sef Bostinaru Gigica, sef serviciu logistica Galbenu Vichi, achizitii Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu Virgil Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie, ro sau de la sediul penitenciarului din str. Carol Davila, nr. 5
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer