Achizitie publica - FURNIZARE CARTUSE DE TONER
Detaliu pentru invitatia numarul 344929
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344929/09.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE BUZAUCod fiscal: 3662479, Adresa: Mun. Buzau, Str. Unirii, nr 209, Buzau, Telefon: 0238402419, Fax: 0238718877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CARTUSE DE TONER
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 984 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de particip: 2579 ron; Per.de valab.a gar.de particip. va fi cel putin egala cu per. minima de valab.a ofertei: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv; Modul de constit.a gar.de particip.: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum.de atrib., in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana. 2. Prin virament bancar: cont: RO 85TREZ1665005XXX000314 deschis la Trez. Mun. Buzau; 3.Prin depunere de numerar la casieria unitatii: luni-joi 8, 30-16, 30 , vineri -8, 30-14, 00 In cazul in care op.ec.se incadreaza in categ. IMM-urilor, pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul gar.de particip. cf. prev. Legii nr. 346/2004 cu modif. in vigoare la data prezenta, incadrarea in plafoanele referitoare la nr. mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprez.legal al intr. interesate in incadrarea in categ.intr. mici si mijlocii, cf. modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din OGR nr.27/2006. Aceste decl.se anexeaza la dovada gar. de particip. si se depun odata cu oferta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Pentru a putea fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea garantiei de participare, este obligatoriu ca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor, aceasta sa fie transmisa ?in original?. Garantia de participare in original se depune la sediul D.G.F.P. Buzau, str. Unirii , nr. 209 pana la termenul limita de primire a ofertelor precizat in invitatia de participare ora 15, 00 si va fi incarcata si in SEAP. Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare in original vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 1Declaratieprivindeligibilitatea-(Formular 2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular 3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (formular eliberat de DGFP)si bugetele locale (formular tip eliberat de Consiliul Local)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 9Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Liviu Constantin Ilie, Radu Iuliana, Mafteiu Dorian, Moiseanu Adina, Ghioca Camelita, Padure Adriana, Cristea Adriana, Sumanariu Constantin, Vlaicu ElenaDocumentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. PERSOANE JURIDICE ROMANE-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele Teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.PERSOANE FIZICE ROMANE-Autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sarezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele se vor prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul, valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alta limba trebuie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- se completeaza cu cifra de afaceri globala -Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (Formularul 4), Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de31.12.2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de furnizare similare din ultimii 3 ani-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Formular 5, Certificate/documente care sa confirme furnizarea produselor respective-unul Certificat care face dovada standardului de asigurare a calitatii-certificat ISO 9001 sau echivalent-Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 09:54