Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CARTUSE DE TONER


Detaliu pentru invitatia numarul 347143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Numar invitatie: 347143/22.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE CARTUSE DE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213278100, Fax: +40 0213124365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (REGLEMENTARI IN ENERGIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE CARTUSE DE TONER SI CARTUSE DE CERNEALA PENTRU IMPRIMANTELE SI COPIATOARELE INSTITUTIEI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 000 - 105, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia este in cuantum de 2.100 euro, 2% din valoarea maxima estimata a acordului cadru, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX000136 deschis la ATCPMB.in cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 1.050 euro.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii vor depune la sediul autoritatii contractante dovada constituirii garantiei de participare conform art. 5, art. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, doarinstrumentele de garantare, se prezinta in original, (adica scrisoarea de garantie bancara sau polita de asigurare, dupa caz)pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Garantia de participare se va incarca si in SEAP, alaturi de toate celelalte documente. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Situatia personala a ofertantului1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedurapentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr.l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul nr. 3 .4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 4.Se va prezenta de catre catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: - Presedinte - Niculae Havrilet- Secretar general ?Dragos Daniel Tanasoiu;
- Directorul Directiei Juridice ?Ana Elisabeta Dumitru;
- Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu;
- Directorul Directiei Economice ?Georgica Paraschiv;Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Alina Listoschi, Stancu Ion, Cojocaru Ilie.Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Dumitriu Mihaela, Cojocaru Ilie, Constantin Pavel Titi, Listoschi Alina, Calabiciov Romald, Stancu Ion.Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata, conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , 1.Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul, scanat.Autoritatea contractanta va solicitaofertantului clasat pe primulloc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse (se refera la produse similare celor solicitate in caietul de sarcini) in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul nr. 8.Documente de confirmare: - orice documente/certificari emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Se solicita prezentarea a cel putin unui document/certificat, prin care sa se confirme livrarea de produse similare celor solicitate in caietul de sarcini, printr-un singur contract incheiat in ultimii 3 ani a caror valoare a fost de 26.250 euro (se apreciaza ca valoarea cea mai mare a unui contract subsecvent care se va incheia este de 26.250 euro). Cerificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele livrate. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual leu/euro comunicat de BNR si anume: - pentru anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;
- pentru anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei;
- pentru anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei; Certificat valabil la data de depunere a ofertelor, emis de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificatISO 9001/2008 privind managementul calitatii sau alte dovezi care sa confirme respectarea unor standarde de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer