Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare cartuse de toner pentru imprimante si fotocopiatoare.


Detaliu pentru invitatia numarul 354910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Numar invitatie: 354910/21.10.2013
Denumire contract: Furnizare cartuse de toner pentru imprimante si fotocopiatoare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264591670, Fax: +40 264592489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartuse de toner pentru imprimante si fotocopiatoare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse cu toner pentru imprimante si fotocopiatoare marca Lexmark, HP, Epson, Samsung, Kzocera, Konica Minolta, Xerox, Brother, Canon, Ricoh, Gestetner, Sharp.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de: LOTUL 1 = 1.661, 00 lei; LOTUL 2 = 388, 00 lei; LOTUL 3 = 165, 20 lei; LOTUL 4 = 522, 60 lei; LOTUL 5 = 54, 40 lei; LOTUL 6 = 68, 80 lei; LOTUL 7 = 907, 60 lei; LOTUL 8 = 32, 20 lei; LOTUL 9 = 166, 80 lei; LOTUL 10 = 84, 40 lei;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO96TREZ2165005XXX006910 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Procedura este online drept pentru care garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA a fiecarui lot adjudecat. Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 din H.G. 925/2006, fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006).- se va completa pe modelul formular nr. 12A.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentata si de catre tertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- se va completa pe modelul formular nr.12B anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentata si de catre tertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.- se va completa pe modelul formular nr.12C anexatSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- se va completa pe modelul formular nr.5 anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.- se va completa pe modelul formular nr.4 anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentata si de catre tertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.Persoane cu functii de decizie-organizare, derulare, si finalizare procedura: Mihai Costin ? director general, Florea Monica ? sef serviciu, Dragonici Laurentiu ? sef serviciu, Hudrea Vasile ? sef serviciu, Tanase Mihail ? expert principal, Lapusan Daniela ? consilier juridic, Misan Dorin ? inspector principal6. Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Inmasura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatele vor fi scanate si criptate in SEAP, original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolida, sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, pentru atribuirea contractului de furnizare.7. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Inmasura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatele vor fi scanate si criptate in SEAP, original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, pentru atribuirea contractului de furnizare.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, se vor accepta in oricare din formele: original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducerea legalizata.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul va fi scanat si criptat in SEAP, original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.2. Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.a.) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)b.) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, se vor accepta in oricare din formele: original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducerea legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul ?Informatii generale?- se va completa pe modelul formular nr.3 anexat.Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului si care sa contina urmatoarele: - datele de identificare ale operatorului economic;
- cifra medie de afaceri pe ani 2010, 2011, 2012;
- conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Se va demonstra prin prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista., 2. Mostre cartuseOperatorii economici implicati in procedura sunt obligati sa depuna mostre din fiecare cartus ofertat la sediul autoritatii contractante (Cluj-Napoca, p-ta A. Iancu nr.19, cam.242) pana la data limita de depunere a ofertei.Cartusele reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de _________ pentru achizitia de cartuse de toner organizata de DGRFP Cluj-Napoca?. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare ? primire intocmit de ofertant.In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006 mostrele solicitate in perioada de evaluare a ofertelor conform prezentei documentatii de atribuire au fost solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) din OUG 34/2006, deci intra sub incidenta art. 11 alin. 4 si 5 din Hotararea 925 din 19 iulie. 1. Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte produsele care constituie obiectul contractului de furnizare, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti.Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer