Achizitie publica - Furnizare cartuse de toner,consumabile fotocopiatoare si servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
Detaliu pentru invitatia numarul 329013
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329013/07.06.2012
Denumire contract: Furnizare cartuse de toner, consumabile fotocopiatoare si servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Universitatii, nr.1, Registratura Universitatii, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259408150
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, str.Universitatii, nr.1, biroul licitatii, sala DS05
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartuse de toner, consumabile fotocopiatoare si servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse de toner, consumabile fotocopiatoare si servicii de intretinere a fotocopiatoarelor
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip va fi: LOT 1-620lei, LOT2-91lei, LOT3-900lei, Perioada de valab a garantiei de particip trebuie sa acopere perioada de valab a ofertei, resp 60de zile de la data limita de depunere a ofertelor;In cazul extinderii perioadei de valab a ofertei, perioada de valab a garantiei de particip va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de particip: Garantia de particip se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de particip prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trezoreria Oradea.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea formulareDovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limbaromana.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul depunerii de oferte in asociere, gartantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor/prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita acordului cadru.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(Formular 1)Incadrarea in situatiaprevazutala art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie pe proprie raspundere (Formular2)Pentrun persoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Formular 3, In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691: (Formular 4)-Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Cezar Pontos- presedinte in comisia de evaluare, Radu Bogdan - membru in comisia de evaluare, Ferenc VIKTOR - membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte Petru Ungur - membru de rezerva in comisia de evaluare, Svetozar GARAI ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: Ordonator de Credite - Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMICEc. Crina Maria Gherlea, Avizat Juridic-Jr. Anca Bulmaci(Formular5)Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificat constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul edificator in original/copie legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare dinformele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin undocument/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma listafurnizarilor de produse similare in valoare de minim : Pt. LOT 1 :31.000lei, Pt. LOT 3 :45000 lei.si Valorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ,Se solicita o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma listaprestarilor de servicii similare in valoare de minim : Pt. LOT 2 :4520lei, Valorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul se va completa indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP, www.e-licitate.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 12:40